Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 gled deg til HW-fotball, for du SKAL komme! Kommer garantert til å drite meg ut.. masse xD trenger du soveplass er det bare å si ifra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere løper naken rundt og har putekrig. NÆT =( Hahaha, jeg ser så stalkerish ut på det siste skolebildet av meg =P haha. Send det til meg da. Syns jeg fortjener det^-^ Hmm, ble skeptisk etter å ha tatt en titt til på de =( Neste gang kommer jeg og ^^ Med mindre jeg får en ny luftveisinfeksjon xD Noe på trappene? Og hjemme hos noen, eller ute? Er fort med, jeg Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 trenger du soveplass er det bare å si ifra ... Jeg gjør kanskje det faktisk xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg trenger også ett sted å sove Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så finn et sted da Kine Det må jeg også gjøre -.-" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg har plass til dere begge, en på hver sin side av meg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Trenger plass å sove jeg også! Spleise på hotellrom any1? Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg har plass til dere begge, en på hver sin side av meg Haha, you dirty little fucker! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Flink! Hva fant dere ut? ^^ Hu skulle spøre en som kjente hu i helga tror jeg Ikke gjør det så vanskelig da... Clicky 1 Clicky 2 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så finn et sted da Kine Det må jeg også gjøre -.-" Har egentlig nok av steder å sove, ville bare ikke bli holdt utenfor fordi Ane er den søteste av oss. Jeg vil også få sleepover invites Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forslag: Samebror og Remi leier hotellrom. Jeg og Kine tar senga til samebror^-^ YAY^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Flink! Hva fant dere ut? ^^ Hu skulle spøre en som kjente hu i helga tror jeg Ikke gjør det så vanskelig da... Clicky 1 Clicky 2 Hu ligger ikke der da Det er vel derfor vi gjør det så vanskelig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva skjedde med gode gamle "vi alle kræsjer i senga til Aidskaka!"? Eller, det var muligens en generasjon eller to siden, det *snufs* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg sofaen hans! Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forslag: Samebror og Remi leier hotellrom.Jeg og Kine tar senga til samebror^-^ YAY^-^ Njee ikke helt enig i den du... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg sofaen hans! Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Bare jeg har et sted å sove så er jeg fornøyd. En sofa er bedre enn rennesteinen ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg sofaen hans! Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Bare jeg har et sted å sove så er jeg fornøyd. En sofa er bedre enn rennesteinen ^^ Later som du vil sove på sofaen liksom. Pft. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg har plass til dere begge, en på hver sin side av meg Haha, you dirty little fucker! I know ;O Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Og hva er det med voldtektsparanoide jenter da? Jeg har da sovet på hotellrom flere ganger sammen med jenter jeg. Stoler dere ikke på meg? Kommer til å bli bra forumtreff ja Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg