Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dritt altså! trodde jeg skulle få headsettet og rammen min idag, men det fikk jeg ikke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hadde sett for meg deg som.. som.. som.. ei jente _uten_ hanekam Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm... god morgen folkens. I dag har mrbjoern styrt lyden på ett arangemant i gymsalen på skolen. Artig det, om man ser bort i fra tardsa som tror de har peiling. Og plutselig har man 14 tards rundt seg, som pirker på pa-mikser, lysmikser, mikrofoner, laptop mm. =/ Også har vi disse 14izz folka som rister på puppene sine hele tiden, og som bare MÅ få tak i den hiphop sangen de skal danse til. "Har du internett på den der?" *peke på laptop* "vi må få lastet ned en sang nemlig." - nei "Kanskje du har sangen på den der da?" *peke igjen* - nei "Jammen, hva skal vi gjøre da-a!? Skal vi danse UTEN sang da liksom!??" - ja også har vi de folka som skal få vist en film, som såklart ikke virker, siden denne "filmen" er en liten moviemaker prosjekt fil. "Jammen, den virket da på pc-en min i går!" *se stygt på* "fiks det!" Jeg bare dør litt... Det er lov til, å ta med seg en cd hjemmefra, om du absolutt skal danse til den sangen. Det er også lov å vite hvordan du bruker ett program, før du beskylder noen andre for å ødelegge ting... >< jeg skjønner hva du mener, da du og Petter spilte Brothers in arms, skurra lyden verre en SvennO sin stemme ^^, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hadde sett for meg deg som.. som.. som.. ei jente _uten_ hanekam Åja. Vel. Der bommet du. xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm... god morgen folkens. I dag har mrbjoern styrt lyden på ett arangemant i gymsalen på skolen. Artig det, om man ser bort i fra tardsa som tror de har peiling. Og plutselig har man 14 tards rundt seg, som pirker på pa-mikser, lysmikser, mikrofoner, laptop mm. =/ Også har vi disse 14izz folka som rister på puppene sine hele tiden, og som bare MÅ få tak i den hiphop sangen de skal danse til. "Har du internett på den der?" *peke på laptop* "vi må få lastet ned en sang nemlig." - nei "Kanskje du har sangen på den der da?" *peke igjen* - nei "Jammen, hva skal vi gjøre da-a!? Skal vi danse UTEN sang da liksom!??" - ja også har vi de folka som skal få vist en film, som såklart ikke virker, siden denne "filmen" er en liten moviemaker prosjekt fil. "Jammen, den virket da på pc-en min i går!" *se stygt på* "fiks det!" Jeg bare dør litt... Det er lov til, å ta med seg en cd hjemmefra, om du absolutt skal danse til den sangen. Det er også lov å vite hvordan du bruker ett program, før du beskylder noen andre for å ødelegge ting... >< LOL, mangla det no musikk som noen skulle danse til? xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm... god morgen folkens. I dag har mrbjoern styrt lyden på ett arangemant i gymsalen på skolen. Artig det, om man ser bort i fra tardsa som tror de har peiling. Og plutselig har man 14 tards rundt seg, som pirker på pa-mikser, lysmikser, mikrofoner, laptop mm. =/ Også har vi disse 14izz folka som rister på puppene sine hele tiden, og som bare MÅ få tak i den hiphop sangen de skal danse til. "Har du internett på den der?" *peke på laptop* "vi må få lastet ned en sang nemlig." - nei "Kanskje du har sangen på den der da?" *peke igjen* - nei "Jammen, hva skal vi gjøre da-a!? Skal vi danse UTEN sang da liksom!??" - ja også har vi de folka som skal få vist en film, som såklart ikke virker, siden denne "filmen" er en liten moviemaker prosjekt fil. "Jammen, den virket da på pc-en min i går!" *se stygt på* "fiks det!" Jeg bare dør litt... Det er lov til, å ta med seg en cd hjemmefra, om du absolutt skal danse til den sangen. Det er også lov å vite hvordan du bruker ett program, før du beskylder noen andre for å ødelegge ting... >< LOL, mangla det no musikk som noen skulle danse til? xD Nei, vi måtte igår rett før de øvde overføre musikken deres via min Nokia XD Sånn at de fikk dansa, og i tillegg til slutt igår fikk Martin og Åge fucka opp pcen til Halvor, vet da faen hva det var, men fikk nu gjort det vi skulle Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) hadde sett for meg deg som.. som.. som.. ei jente _uten_ hanekam Åja. Vel. Der bommet du. xD Ja, der bomma jeg Mrbjoern: den der har jeg opplevd også Endret 24. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg skjønner hva du mener, da du og Petter spilte Brothers in arms, skurra lyden verre en SvennO sin stemme ^^, Ja-a, kan jeg tenke meg. Egentlig... LOL, mangla det no musikk som noen skulle danse til? xD Vi fikk da ordnet det til slutt. Men altså... Det er lov å ta med cd-en man skal danse til, og man burde også være så sikker før man skal opptre, at man ikke må spørre teknikeren om de danser feil =/ "Tekniker, ikke magiker." Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg skjønner hva du mener, da du og Petter spilte Brothers in arms, skurra lyden verre en SvennO sin stemme ^^, Sven O. er død. Er det noen som har sett tegningene over Paris-hjulene som kanskje skal stå ved siden av operaen? Er det meningen de skal stå der i stedet for Barcode-bygningene? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Øynene mine glitrer. De glitrer alltid, kjære du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 LOL, mangla det no musikk som noen skulle danse til? xD Vi fikk da ordnet det til slutt. Men altså... Det er lov å ta med cd-en man skal danse til, og man burde også være så sikker før man skal opptre, at man ikke må spørre teknikeren om de danser feil =/ "Tekniker, ikke magiker." Altså, de gir oss en plan der det står sang 1:33 sek sang 2:30 sek sang 3: De sa at vi skulle spille den til den var slutt først, men så var det egentlig til de var ferdig med dansen... Under øvinga igår på sang to, hadde det godt 20 sek. da de plutselig begynte å gaule om å bytte sang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mer enn vanlig, mrbjoern. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva var prisene på kaféen og selger dere pizza? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hva var prisene på kaféen og selger dere pizza? 10kr for kaffe. Og en pizza, den må bare stekes først, men det går vel fint? 25kr for en kvart pizza. Eplefe: Jeg kunne jo svart noe spennende nå, men da ville jeg sikkert fått warn for tøsing =/ Endret 24. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den tøseregelen er morsom. ^^ "Jeg kunne svart", "jeg kunne sagt", "hadde det ikke vært for". It's so funny. x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den tøseregelen er morsom. ^^"Jeg kunne svart", "jeg kunne sagt", "hadde det ikke vært for". It's so funny. x) Vi tøser jo hvertfall ikke. Og det blir ikke side opp og side ned med innlegg. Det stopper jo faktisk der. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi tøser jo hvertfall ikke. Og det blir ikke side opp og side ned med innlegg. Det stopper jo faktisk der. Forsåvidt, men for leseren blir det like mye tøsing. Det er som å si "ikke tenk på en rosa elefant som danser limbo på en blå sten", folk tenker automatisk på det. "Hadde det ikke vært for tøseregelen skulle jeg skrevet noe nå" får også tankene til å spinne, så det blir tøsing. Ikke at jeg skal snakke, jeg er ikke flink til å følge regelen, akkurat. Men jeg prøver. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg