Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* Det som er kjekt med å være it-lærling. Du blir etterhvert den perfekte stalker.. HYSJ! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* NEI!? Det er det vel ikke. Hva har vi på oss i dag da?^-^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For å si det slik. Forumtreffet med Ane og gjengen gikk endel bedre enn forumtreffet i Dawgtown... Sjenka Riot litt etter Ane dro da ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere løper naken rundt og har putekrig. NÆT =( Hahaha, jeg ser så stalkerish ut på det siste skolebildet av meg =P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For å si det slik. Forumtreffet med Ane og gjengen gikk endel bedre enn forumtreffet i Dawgtown... Sjenka Riot litt etter Ane dro da ^_^ Forumtreffet var veldig gøy da xD Men neste gang skal jeg ikke dra hjem så tidlig^-^ Men ble litt.. dårlig forrige gang ja... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For å si det slik. Forumtreffet med Ane og gjengen gikk endel bedre enn forumtreffet i Dawgtown... Sjenka Riot litt etter Ane dro da ^_^ *Kremt kremt* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) RPP? Ikke så recent da, men kan jo fortsatt gjøre det Endret 7. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere løper naken rundt og har putekrig. NÆT =( Hahaha, jeg ser så stalkerish ut på det siste skolebildet av meg =P haha. Send det til meg da. Syns jeg fortjener det^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Neste gang kommer jeg og ^^ Med mindre jeg får en ny luftveisinfeksjon xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, det ble du. Hadde vel en dårlig drikkedag kan jeg tenke meg... For du ble jo borte ganske tidlig på kvelden Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å? du var ikke det? Tror du må tenke deg godt om en gang til... >.> <.< >.< Bajs. Men det var da virkelig ikke min egen feil. jeg har en liten svakhet for Hot`N Sweet xD han har gitt deg djevelvannet også?! Jepppps. Han er slem :3 Neida. Var folk der som var værre på å sjenke enn han gitt. gled deg til HW-fotball, for du SKAL komme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* Det som er kjekt med å være it-lærling. Du blir etterhvert den perfekte stalker.. HYSJ! Oh, jeg glemte. En skal aldri nevne våre stalkertendenser Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 *Kremt kremt* Bedre for meg, angående drikkingen. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, det ble du. Hadde vel en dårlig drikkedag kan jeg tenke meg... For du ble jo borte ganske tidlig på kvelden Ja.. men det er bare sånn jeg er xD Haha. Neida. skylder på lite inntak av mat og liten spinkel kropp^-^ Og essensen av deilig taco^-^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg konkluderer med at kebab fra Sydney er dyrere og smaker mindre enn den fra Galaxy. Da er jeg en erfaring rikere i dag. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 gled deg til HW-fotball, for du SKAL komme! Kommer garantert til å drite meg ut.. masse xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg konkluderer med at kebab fra Sydney er dyrere og smaker mindre enn den fra Galaxy. Da er jeg en erfaring rikere i dag. SYDNEY! Du måtte bare gå over gata, og du hadde fått byens beste kebab! BTW: http://www.itavisen.no/812686/over-og-ut-for-duke-nukem Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Da prøver jeg Snappy neste gang da, veit du! Edit: Da var kebab-glis ute i RPP, og jeg løper for å rekke bussen min. C YA BITCHES. Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg