Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Og noen sa lykken ikke kunne kjøpes for penger... Shorts og t-skjorte fra H&M 15 min sol (lulz) Kebab Fin dag, altså. Og samfunnsfag er jo kjempespennende! Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å? du var ikke det? Tror du må tenke deg godt om en gang til... >.> <.< >.< Bajs. Men det var da virkelig ikke min egen feil. jeg har en liten svakhet for Hot`N Sweet xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Huffameg Ghraag.. Politikk er bare.. trist Jeg er forhåpentligvis snart grunnlegger av Moss SU, så nei Æsj, SU. Da må du menge deg med Skram Se på klasse 2mec. Christine. Sånne folk leker man med da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Solen tittet frem her også! Etter at jeg måtte svømme til og fra bussen på vei til jobb idag. Jeg ble våt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oooh, en annen SU-er? Jeg syns det bare er FrP-ere og AKPml-er her. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du får mail om et par minutter. Knis ... på skolemailen? xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Huffameg Ghraag.. Politikk er bare.. trist Jeg er forhåpentligvis snart grunnlegger av Moss SU, så nei Æsj, SU. Da må du menge deg med Skram Se på klasse 2mec. Christine. Sånne folk leker man med da Lol! xD Holder meg unna Fr.stad ungdomspolitikerne. Bortsett fra Unge Høyre som skal få dø om de kommer i diskusjoner med meg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Og noen sa lykken ikke kunne kjøpes for penger... Shorts og t-skjorte fra H&M 15 min sol (lulz) Kebab Fin dag, altså. Og samfunnsfag er jo kjempespennende! Tææn Hoppende Bryster? edit: å lese 17 sider med selve definisjonen på tettskreven tekst om arbeidsliv er heller lite spennende syntes nå jeg Endret 7. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) @Kuroi-Neko: Japp! Kan sende deg mailadressa di på sms om du vil =) Og noen sa lykken ikke kunne kjøpes for penger... Shorts og t-skjorte fra H&M 15 min sol (lulz) Kebab Fin dag, altså. Og samfunnsfag er jo kjempespennende! Du veit hva vi krever i rpp nå? (= Endret 7. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oooh, en annen SU-er? Jeg syns det bare er FrP-ere og AKPml-er her. Jeg har omtrent bare SV's syn på alt, bortsett fra innvandring Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faen, så jævla mandig jeg ser ut på skolekortet. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Muttern kjente meg ikke igjen engang xD Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko: Japp! Kan sende deg mailadressa di på sms om du vil =) OMG! DET er det sykeste og skumleste xD ARg. Jeg og Kine frika heeelt ut. Syykt. Føler at hele livet mitt blir blottlagt for Diskusjon.no nå xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å? du var ikke det? Tror du må tenke deg godt om en gang til... >.> <.< >.< Bajs. Men det var da virkelig ikke min egen feil. jeg har en liten svakhet for Hot`N Sweet xD han har gitt deg djevelvannet også?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* Det som er kjekt med å være it-lærling. Du blir etterhvert den perfekte stalker.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å? du var ikke det? Tror du må tenke deg godt om en gang til... >.> <.< >.< Bajs. Men det var da virkelig ikke min egen feil. jeg har en liten svakhet for Hot`N Sweet xD han har gitt deg djevelvannet også?! Jepppps. Han er slem :3 Neida. Var folk der som var værre på å sjenke enn han gitt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kuroi-Neko og Clockworktoy: Ser dere det lille kameraet, oppe ved siden av ventilasjonsluka? *wink wink* +1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tæn? Ikke det minste. Eneste grunnen til at jeg tok sol i dag er at jeg må tjuvstarte for å i det hele tatt få farge i sommer. Det er ikke lett å være arisk... Og ja, bilde kommer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Altså, tyrker kjøpt på polet er jo bare skvip. Skal dere ha brukbar tyrker, så må dere jo lage den selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg