Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, Clvn og jeg jobber ikke på samme sted, men er i samme type jobb^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kanskje kanskje... Har de ikke her på jobben da. Må vente til i kveld i så fall. Om jeg har lyst. Hmm.. Og det har du vettu^-^ Endret 7. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hu sku spørre i helga, eller en som kjente henne i helga? Min venninne skulle spørre en som kjenner denne smellheite Ida etter nummeret i helga Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 VENT NÅ LITT! jeg VET hvilke bilder det er snakk om og.. og.. og... NEI! Men kanskje du kunne sendt de på mail? (a) Kanskje kanskje... Har de ikke her på jobben da. Må vente til i kveld i så fall. Om jeg har lyst. Disse bildene høres...dirty ut Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Du vet jo hvordan Forumtreff bruker å være Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Usj ): Men de er da ikke så veldig dirty? xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hu sku spørre i helga, eller en som kjente henne i helga? Min venninne skulle spørre en som kjenner denne smellheite Ida etter nummeret i helga Ah, I see. Yes, I see ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Usj ): Men de er da ikke så veldig dirty? xD sikker oO? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Usj ): Men de er da ikke så veldig dirty? xD Kanskje ikke nede i Oslo, men jeg har minnene fra de i Tr.hjem, et uoffisielt på Orkanger og noen til som kanskje bare skjedde i hodet mitt ;P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 sikker oO? Ja ._. Var full.. men var ikke såååå full xD Tror jeg? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Går vandrehistorier om fuktige forumtreff og sexcruise med forumbrukere rundt om i landet ja. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 sikker oO? Ja ._. Var full.. men var ikke såååå full xD Tror jeg? Får passe på at Robin ikke hører noe da *kremt* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Samfunnsfag = The ultimate epic fail! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får passe på at Robin ikke hører noe da *kremt* Hehe. Robin ble det nok slutt med skjønner du Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får passe på at Robin ikke hører noe da *kremt* Hehe. Robin ble det nok slutt med skjønner du O_o Samfunnsfag = The ultimate epic fail! Et av de fagene jeg hadde best karakter i pga politikk Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Huffameg Ghraag.. Politikk er bare.. trist Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja ._. Var full.. men var ikke såååå full xD Tror jeg? Å? du var ikke det? Tror du må tenke deg godt om en gang til... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Huffameg Ghraag.. Politikk er bare.. trist Jeg er forhåpentligvis snart grunnlegger av Moss SU, så nei Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Klart jeg husker ^^ Hun var søt VENT NÅ LITT! jeg VET hvilke bilder det er snakk om og.. og.. og... NEI! Men kanskje du kunne sendt de på mail? (a) Du får mail om et par minutter. Knis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg