Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God Morgen folkens Jeg er visst syk i dag Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jiiipiii! Da var jeg ferdig med livets siste heldags matteprøve med mindre jeg kommer opp i matte til eksamen!!! Og det gikk ganske bra også! Woohoo!! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha xD Bra^-^ Ja lattern min er helt.. usj. Nei. Ble så flau når jeg så de filmene :3 Trenger du ikke bli. Kan tenke meg du gjorde alle guttene der ganske klissete Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trenger du ikke bli. Kan tenke meg du gjorde alle guttene der ganske klissete Hihihi^-^ xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Luls, fant skolekortbildene deres w00000000t!? HVORDAN? Superhemmelig. Rosa er fint, eller? =D O M G. Jeg ser jo helt tard ut. HVOR FANT DU DET? Enda mer superhemmelig. Ikke helt svart hår, nei =D Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Luls, fant skolekortbildene deres w00000000t!? HVORDAN? Superhemmelig. Rosa er fint, eller? =D O M G. Jeg ser jo helt tard ut. HVOR FANT DU DET? Enda mer superhemmelig. Ikke helt svart hår, nei =D Whhhaattt? Okey. Detta er skummelt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Superhemmelig. Rosa er fint, eller? =D OMG! Det er faan meg sykt xD AAAAAAH :3 Jeg blir redd. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sett bildene deres jeg og ^^ Så Clvn er ikke den eneste xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får jeg lov til å poste de her? ^_^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sett bildene deres jeg og ^^Så Clvn er ikke den eneste xD HVORDAN!? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sett bildene deres jeg og ^^Så Clvn er ikke den eneste xD HÆ???????!!! DØH, jeg krever at du forteller meg hvor du så det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Wiiicked. IP.Board.Pro black *teste ut*Nja, alle smileyane og nesten alle avatarene ble gefokt da Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får jeg lov til å poste de her? ^_^ Det kan du bare drite i. Åh. Det er dårlig gjort. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke fortell det Ghraag. Vi lar jentene dø av nysgjerrighet istedenfor =D Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 OMG!!!!!! AAAAAAH. PANIKKKKKK!!! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ikke fortell det Ghraag. Vi lar jentene dø av nysgjerrighet istedenfor =D Tsk. Jeg får Kim til å fortelle meg det Han vil nok ikke la meg dø av nysgjerrighet ^^ Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 *kremt* IT-hemmelighet. Så hemmlig at det nesten er i Bond stil. "I could tell you, but then I would have to kill you" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 OMG!!!!!! AAAAAAH. PANIKKKKKK!!!Slapp av, de ligger ikke åpent på nettet. Finn sammenhengen mellom meg og Kim, så skjønner du det =P Ikke fortell det Ghraag. Vi lar jentene dø av nysgjerrighet istedenfor =D Tsk. Jeg får Kim til å fortelle meg det Han vil nok ikke la meg dø av nysgjerrighet ^^ Kim liker overraskelses"fot-i-anus", har jeg hørt. Om du gir han litt, forteller han nok =D Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 OMG!!!!!! AAAAAAH. PANIKKKKKK!!! Fint rosa headsett btwai^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg