Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Muskelbunten min<3 Halloen Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Hvis hun lyver, er det noe jeg ikke har fått med meg xD Så dere har kommet så langt, ja. Eller er det kanskje bare Kine som har kommet så langt når hun gjorde det sånn ... Interessant. Hva snakker jeg om? Det lurer jeg også på Husk på. Det er Kim som har smelta. I stay solid! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Muskelbunten min<3 Halloen Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Ja det er sant. Heter ikke muskelbunten. Det heter bare muskelen xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mugger vel strengt tatt faktisk sunt til en viss grad ^^ Says who? Du? Nei, husker ikke hvor jeg har lest det. Men selvfølgelig er ike store mengder godt, da det kan gi allergiske reaksjoner, tretthet og hodepine o.l Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Vel, kliss har en tendens til å sette seg fast. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Kine og Ane, og Ane er ikke fra Fredrikstad, for hun er fra Råde. Men ja, vi går i samme klasse. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Kine og Ane, og Ane er ikke fra Fredrikstad, for hun er fra Råde. Men ja, vi går i samme klasse. Råde, Fredrikstad.. Så godt som samme ting Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Vel, kliss har en tendens til å sette seg fast. Quoter Dont mess with the Zohan : "You want to make sticky?" Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hey! Marthe! Ser du titter innom av og til! Når skal du innom Bergen sentrum igjen? Finne på noe? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Vel, kliss har en tendens til å sette seg fast. ...Prøver du å siiiii... At jeg er innpåsliten? xD ^-^ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er Kim som har smelta. I stay solid! Å, du misforstår. Det som kommer er ikke Kim som har smelta. Du finner nok ut hva det er snart. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du er ikke muskelbunten, du er muskelen. Bare Ane som ikke husker alt klisset hu skriver Vel, kliss har en tendens til å sette seg fast. Quoter Dont mess with the Zohan : "You want to make sticky?" Jeg sovner hver gang etter han har putta den pirajaen i badeshortsen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Kine og Ane, og Ane er ikke fra Fredrikstad, for hun er fra Råde. Men ja, vi går i samme klasse. Luls, fant skolekortbildene deres Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er Kim som har smelta. I stay solid! Å, du misforstår. Det som kommer er ikke Kim som har smelta. Du finner nok ut hva det er snart. Åhh. Lame Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Kine og Ane, og Ane er ikke fra Fredrikstad, for hun er fra Råde. Men ja, vi går i samme klasse. Luls, fant skolekortbildene deres w00000000t!? HVORDAN? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dere to fredrikstadjenter: Hva er fornavnet deres? Og dere går i samme klasse? =P Kine og Ane, og Ane er ikke fra Fredrikstad, for hun er fra Råde. Men ja, vi går i samme klasse. Luls, fant skolekortbildene deres O M G. Jeg ser jo helt tard ut. HVOR FANT DU DET? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åhh. Lame Derfor du svarer på det? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ...Prøver du å siiiii... At jeg er innpåsliten? xD ^-^ Du er da ikke innpåsliten? Ikke slik jeg husker deg i alle fall Du var bare meget hyggelig husker jeg, og lo artig Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åhh. Lame Derfor du svarer på det? Ville påpeke at det ikke var så morro som du skulle ha det til Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du er da ikke innpåsliten? Ikke slik jeg husker deg i alle fall Du var bare meget hyggelig husker jeg, og lo artig Haha xD Bra^-^ Ja lattern min er helt.. usj. Nei. Ble så flau når jeg så de filmene :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg