Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 E-Type er så dårlig at det er fantastisk bra STFU. SIGN! Stemmen hans Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slår heller til med låter fra Blizzard Entertainment. Storslått, episk. Deilig klassisk! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 E-Type er så dårlig at det er fantastisk bra STFU. SIGN! Stemmen hans Haha, Martin "E-Type" er jo sjef. Han er jo egentlig skikkelig heavy. Lurer på om E-Type egentlig var en spøk, men så tok det av Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 E-Type er så dårlig at det er fantastisk bra STFU. SIGN! Stemmen hans Haha, Martin "E-Type" er jo sjef. Han er jo egentlig skikkelig heavy. Lurer på om E-Type egentlig var en spøk, men så tok det av Han må jo ha tjent millioner på det! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, nemmelig! Eller nemlig hvis du vil skrive det riktig. Følte bare for å kommentere det når du la så mye vekt på det ordet. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 CLOCKWORKTOY BEGYNTE BARE Å SNAKKE OM E-TYPE FORDI DA VILLE ALLE GLEMME DET FORRIGE SAMTALEEMNET: KINE + KIM <3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Awh. Jeg syns nemmelig høres mye mer riktig ut. I fail. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 CLOCKWORKTOY BEGYNTE BARE Å SNAKKE OM E-TYPE FORDI DA VILLE ALLE GLEMME DET FORRIGE SAMTALEEMNET: KINE + KIM <3 Åhh. Smartesen.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) CLOCKWORKTOY BEGYNTE BARE Å SNAKKE OM E-TYPE FORDI DA VILLE ALLE GLEMME DET FORRIGE SAMTALEEMNET: KINE + KIM <3 LOL! xD Igjen, så ler jeg kraftig xD Til irritasjon for sjefen Endret 7. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ._. /slap (<3 jeg er glad i deg likevel) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ^-^ Jeg er glad i deg og alikevel <3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) ^-^ Jeg er glad i deg og alikevel <3 Das is gut. Beltespenna stikker Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 CLOCKWORKTOY BEGYNTE BARE Å SNAKKE OM E-TYPE FORDI DA VILLE ALLE GLEMME DET FORRIGE SAMTALEEMNET: KINE + KIM <3 Hun lurte oss nesten, men vi er for smarte. @Kine og Kim (navnene er jo skapt for hverandre) : Når var første gangen dere kyssa? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hun lurte oss nesten, men vi er for smarte. @Kine og Kim (navnene er jo skapt for hverandre) : Når var første gangen dere kyssa? I går på msn da de sende kyssemunn til hverandre^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 CLOCKWORKTOY BEGYNTE BARE Å SNAKKE OM E-TYPE FORDI DA VILLE ALLE GLEMME DET FORRIGE SAMTALEEMNET: KINE + KIM <3 Hun lurte oss nesten, men vi er for smarte. @Kine og Kim (navnene er jo skapt for hverandre) : Når var første gangen dere kyssa? Har ikke skjedd Faktisk har vi aldri møtt hverandre. SELVOM han har vært sammen med min.. ex-venninne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hun lurte oss nesten, men vi er for smarte. @Kine og Kim (navnene er jo skapt for hverandre) : Når var første gangen dere kyssa? I går på msn da de sende kyssemunn til hverandre^-^ nommin Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hun lurte oss nesten, men vi er for smarte. @Kine og Kim (navnene er jo skapt for hverandre) : Når var første gangen dere kyssa? I går på msn da de sende kyssemunn til hverandre^-^ Nek. xD I haz never used kyssemunn in my life. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Litt fjortizz men fortsatt søtt^-^ Endret 7. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg