Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk WORD! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor skriver du ikke på samme måte her, som du gjør på msn, Kine? xD Fordi jeg tror alle hadde drept meg om jeg hadde skrevet ett og ett ord Lenke til kommentar
brasj Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, noen som gjør det Jeg skal drikke meg sørpe til dårlig techno. Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk Hmf.. Hællæ tokihoteltechnograndprizrybakkpuz<3 Dør xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Okei, nå begynner jeg faktisk å virkelig tro det. Er nok ikke lenge til du og Kim blir tatt på fersken av hvem du nå enn er sammen med. ^^ Tssssssk. Det er Kim som smelter. I'm hard as a rock Lenke til kommentar
brasj Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trur dog jeg har beste utgangspunktet for å finne den beste rævvae technoen te russetia da )))) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Torg3r: Nå fikk jeg lyst på burger! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, noen som gjør det Jeg skal drikke meg sørpe til dårlig techno. Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk Hmf.. Hællæ tokihoteltechnograndprixrybakkpuz<3 lol :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kim er fortsatt en sølepytt xD Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen russetid uten: From Paris to Berlin (Infernal) Blow My Whistle Baby (DJ Aligator Project) Luminous theme Believe (Antiloop) og Hurricane (Alex Megane) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Torg3r: Nå fikk jeg lyst på burger! Tror jaggu jeg skal bestille en burger der etterpå! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 AAAARG! Clockworktoy satt på Caramelldansen høyt i klasserommet!!! xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen russetid uten:From Paris to Berlin (Infernal) Blow My Whistle Baby (DJ Aligator Project) Luminous theme Believe (Antiloop) og Hurricane (Alex Megane) Klarte meg fint uten Torg3r; STFU! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Okei, nå begynner jeg faktisk å virkelig tro det. Er nok ikke lenge til du og Kim blir tatt på fersken av hvem du nå enn er sammen med. ^^ Tssssssk. Det er Kim som smelter. I'm hard as a rock Kims thing is hard as a rock when he sees you Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trur dog jeg har beste utgangspunktet for å finne den beste rævvae technoen te russetia da )))) NEVAH! Jeg har Caramelldansen Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Okei, nå begynner jeg faktisk å virkelig tro det. Er nok ikke lenge til du og Kim blir tatt på fersken av hvem du nå enn er sammen med. ^^ Tssssssk. Det er Kim som smelter. I'm hard as a rock Kims thing is hard as a rock when he sees you HAHAHA. Åååh. Lame. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Okei, nå begynner jeg faktisk å virkelig tro det. Er nok ikke lenge til du og Kim blir tatt på fersken av hvem du nå enn er sammen med. ^^ Tssssssk. Det er Kim som smelter. I'm hard as a rock Kims thing is hard as a rock when he sees you O_O Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 AAAARG! Clockworktoy satt på Caramelldansen høyt i klasserommet!!! xD Og der gikk vi over på E-Type xD Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tssssssk. Det er Kim som smelter. I'm hard as a cock Kim sin? (Og ja, jeg skulle skrive dette FØR Sameboe. Ingen stjeling, med andre ord. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg