Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pusur har fortsatt ikke funnet ut hvem jeg er. :D

Tja. Jeg kan gjette. xD

Jeg er ikke begrunnet overlegen jeg heller, lille venn. Hvis du føler at du er meg underlegen, så er det kun en grunn til det. :)

Nei, give up your resistance. :wee:

Slutt! Vær så snill å slutte! -.-

I dag brukte jeg gårsdagens spysyke som en unnskyldning for å slippe skole. Det var morsomt. :wee:

Helt til jeg kom på at vi har prøve i morgen, og at boken min ligger på skolen. :wallbash:

Lenke til kommentar
Selv eldre herrer kan irritere seg over telefonselgere Espen! :)

Gamle gubber juger mest. :p

Trygdesnyltende matzerballeslafsende griser med flass i øra etc...

satt faktisk og pratet med han i nærmere 20 minutter, og solgte til han da... hvorfor juge om slikt når man faktisk er intresert i produktet?

Lenke til kommentar

Hmm... god morgen folkens. :)

I dag har mrbjoern styrt lyden på ett arangemant i gymsalen på skolen. Artig det, om man ser bort i fra tardsa som tror de har peiling. Og plutselig har man 14 tards rundt seg, som pirker på pa-mikser, lysmikser, mikrofoner, laptop mm. =/

Også har vi disse 14izz folka som rister på puppene sine hele tiden, og som bare MÅ få tak i den hiphop sangen de skal danse til.

"Har du internett på den der?" *peke på laptop* "vi må få lastet ned en sang nemlig."

- nei

"Kanskje du har sangen på den der da?" *peke igjen*

- nei

"Jammen, hva skal vi gjøre da-a!? Skal vi danse UTEN sang da liksom!??"

- ja

også har vi de folka som skal få vist en film, som såklart ikke virker, siden denne "filmen" er en liten moviemaker prosjekt fil.

"Jammen, den virket da på pc-en min i går!" *se stygt på* "fiks det!"

Jeg bare dør litt... Det er lov til, å ta med seg en cd hjemmefra, om du absolutt skal danse til den sangen. Det er også lov å vite hvordan du bruker ett program, før du beskylder noen andre for å ødelegge ting... ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...