Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du hadde den idéen fra før av du, din luring *Kremt* Neeeei? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faren Kompisen min heter Mads Er faren han skalla? Jepp Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Clockworktoy har planer om å sette på techno i klasserommet vårt! o: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Faren Kompisen min heter Mads Er faren han skalla? Jepp Ok Kjente bare ikke igjen navnet. Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Clockworktoy har planer om å sette på techno i klasserommet vårt! o: Hahah Nei. Jeg skal høre på Klovner i Kamp Lenke til kommentar
Angua Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Clockworktoy har planer om å sette på techno i klasserommet vårt! o: heldigvis slutte friminuttet nå. vet ikke om jeg hadde overlevd ellers... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Clockworktoy har planer om å sette på techno i klasserommet vårt! o: hu ser ikke ut som ei techno-chick akkurat sett på no Guns N' Roses istedenfor Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hahah Nei. Jeg skal høre på Klovner i Kamp NOES! Hvor mange ganger har vi hørt den sangen i dag? xD Samebror: Ho er ikke det xD Men vi gleder oss litt for mye til russetia neste år. Så ho har begynt å varme opp allerede :3 Endret 7. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gi dem en klem. Støttes =) Tenk hvor bra klassemiljøet ville vært om alle klemte på hverandre hele tiden =P Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Be dem gjøre deg mindre trangsynt. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du hadde den idéen fra før av du, din luring *Kremt* Neeeei? Josh. Jeg gjennomskuer deg. Det er ikke så vanskelig å se gjennom en søledam Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahah Nei. Jeg skal høre på Klovner i Kamp NOES! Hvor mange ganger har vi hørt den sangen i dag? xD Samebror: Ho er ikke det xD Men vi gleder oss litt for mye til russetia neste år. Så ho har begynt å varme opp allerede :3 MANGE Jeg har den på hjernen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Du hadde den idéen fra før av du, din luring *Kremt* Neeeei? Josh. Jeg gjennomskuer deg. Det er ikke så vanskelig å se gjennom en søledam Fu Btw, jeg hørte bare på metal gjennom russetiden min Lot være å menge meg med alle de andre trangsynte russemenneskene. Om de ikke respekterer mitt musikkvalg, så skal ikke jeg respektere deres heller Endret 7. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ghZ_dkxOwEY Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, noen som gjør det Jeg skal drikke meg sørpe til dårlig techno. Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk Lenke til kommentar
brasj Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, noen som gjør det Jeg skal drikke meg sørpe til dårlig techno. Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk Hmf.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Okei, nå begynner jeg faktisk å virkelig tro det. Er nok ikke lenge til du og Kim blir tatt på fersken av hvem du nå enn er sammen med. ^^ @KaisaSH: Ta på deg hodetelefoner. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor skriver du ikke på samme måte her, som du gjør på msn, Kine? xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Haha, noen som gjør det Jeg skal drikke meg sørpe til dårlig techno. Dessuten er det bare jeg og Neko'n på bilen som liker bra musikk Hmf.. Hællæ tokihoteltechnograndprixrybakkpuz<3 Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg