Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tsk. :p De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste :p

Hehe, jeg visste faktisk det. Hadde tenkt å si at jeg så det i profilen din fordi jeg trodde det var der jeg hadde sett det, men nå sto det ingenting om det der?

Lenke til kommentar
Tsk. :p De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste :p

Hehe, jeg visste faktisk det. Hadde tenkt å si at jeg så det i profilen din fordi jeg trodde det var der jeg hadde sett det, men nå sto det ingenting om det der?

Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? :dontgetit: *sjekke*

Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Hvor er egentlig vikersund? O_o (ja, retorisk, ikke geografisk)

"Retorikk er læren om talekunst"

Vikersund er i hjertet av Buskerud!

http://no.wikipedia.org/wiki/Retorisk_sp%C3%B8rsm%C3%A5l

Og hjertet i buskerud trenger pacemaker asap!

Gentis er jo eneste plassen i Vikersund som selger ordentelig kebab, på den andre plassen er det en tallerken, med tørt ukryddret kjøtt og thousand island dressing, med pommes frites og salat til :( Dårlige greier...

Lenke til kommentar

Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o

Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag.

Haha. Det var sånn det var. :D Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved.

Nei usch. :p

Lenke til kommentar

I lol'd. Igjen :p

Haha. Det var sånn det var. :D Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved.

Nei usch. :p

Dont give me any ideas :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...