j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor er egentlig vikersund? O_o (ja, retorisk, ikke geografisk) "Retorikk er læren om talekunst" Vikersund er i hjertet av Buskerud! http://no.wikipedia.org/wiki/Retorisk_sp%C3%B8rsm%C3%A5l Og hjertet i buskerud trenger pacemaker asap! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste Hehe, jeg visste faktisk det. Hadde tenkt å si at jeg så det i profilen din fordi jeg trodde det var der jeg hadde sett det, men nå sto det ingenting om det der? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tsk. De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste Hehe, jeg visste faktisk det. Hadde tenkt å si at jeg så det i profilen din fordi jeg trodde det var der jeg hadde sett det, men nå sto det ingenting om det der? Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? *sjekke* Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor er egentlig vikersund? O_o (ja, retorisk, ikke geografisk) "Retorikk er læren om talekunst" Vikersund er i hjertet av Buskerud! http://no.wikipedia.org/wiki/Retorisk_sp%C3%B8rsm%C3%A5l Og hjertet i buskerud trenger pacemaker asap! Gentis er jo eneste plassen i Vikersund som selger ordentelig kebab, på den andre plassen er det en tallerken, med tørt ukryddret kjøtt og thousand island dressing, med pommes frites og salat til Dårlige greier... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebab i Sverige er eklest av alt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Snart time med en dansk doktor. Kommer sikkert ikke til å skjønne dritten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebab i Sverige er eklest av alt. Tja, pizza i sverige er heller ikke bra. Smakte pizza med banan der for noen år siden =P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebab i Sverige er eklest av alt. Ja! Jeg blei skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, ja, og den ekle pizzasalaten som ser ut som surkål Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? *sjekke* Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Æsj, nå fikk jeg også lyst på kebab. Synd Sesam ikke åpner før kl. 15. Er MIR bra? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? *sjekke* Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag. Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo 4 som jobber der, og han som driver stedet er faren til en kompis av meg Han er rå! Husker ikke hva han heter i farta. Alf Egil Faren eller kompisen din? Faren Kompisen min heter Mads Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? *sjekke* Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag. I lol'd. Igjen Gjør det ikke? Hmm. Det har ikke jeg tatt bort ? *sjekke* Edit: Jaggu var det ikke borte.. Sært. Nå er det der igjen. Jeg tror neko'n har vært å luska. :o Det er nok underbevisstheten din. Den vet at du egentlig liker Ghraag bedre enn han du er sammen med, så den gjør deg mer tilgjengelig for Ghraag. Haha. Det var sånn det var. Eventuelt kan Kim bare gå ned å knerte min nåværende kjæreste som jobber på den lokale sykkesjappa der han bor. KAPOOF. Problem solved. Nei usch. Dont give me any ideas Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du hadde den idéen fra før av du, din luring Lenke til kommentar
Angua Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Retardsene i klassen min spiller techno høyt i klasserommet! argh!! noen ideer om hva jeg burde gjøre mot dem? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Steffen er en opprinnelig lavtysk form av mannsnavnet Stefan som er en kortform av det latinske Stephanus, en latinsk form av det greske navnet Stephanos som betyr «krone». Smooth! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faren Kompisen min heter Mads Er faren han skalla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg