Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ISBJØRN (Ja, jeg valgte å overse hva du egentlig mente med innlegget ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om man begynenr å få vondt i magen av å drikke urge, hva tyder det på? Any tips? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At du bør stoppe å drikke? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Var jo ikke sånn før Nå skjer det hver gang.. Endret 7. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er det den nye? Kanskje det er den det er noe galt med? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Moss er egentlig ikke så ille Tigerplassen har faktisk ganske god pizza også. Det skulle man ikke trodd Nei, ikke med tanke på at de fleste som jobber der er 17/18 år gamle jenter uten erfaring Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Moss er egentlig ikke så ille Tigerplassen har faktisk ganske god pizza også. Det skulle man ikke trodd Nei, ikke med tanke på at de fleste som jobber der er 17/18 år gamle jenter uten erfaring Passer for deg det 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var jo ikke sånn før Nå skjer det hver gang.. Saksøk! @Clockworktoy: Etter at du skrev det du skrev i parentes er jeg bare mer overbevist. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo 4 som jobber der, og han som driver stedet er faren til en kompis av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebaben på Sara's er også forbanna god ^^ Den går ned, men Balkan er mye bedre Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Moss er egentlig ikke så ille Tigerplassen har faktisk ganske god pizza også. Det skulle man ikke trodd Nei, ikke med tanke på at de fleste som jobber der er 17/18 år gamle jenter uten erfaring Haha, han som leverte min var sur for at jeg bestile en pizza som jeg ba han ta bort alt utenom pepperonien på, istedenfor å si at jeg ville ha en med bare pepperoni. Det gjør jo ingen forskjell. Den eneste det er tungvint for er meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gentis kebab i Vikersund = Kung! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Var jo ikke sånn før Nå skjer det hver gang.. Saksøk! @Clockworktoy: Etter at du skrev det du skrev i parentes er jeg bare mer overbevist. Tsk. De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo 4 som jobber der, og han som driver stedet er faren til en kompis av meg Han er rå! Husker ikke hva han heter i farta. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor er egentlig vikersund? O_o (ja, retorisk, ikke geografisk) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo 4 som jobber der, og han som driver stedet er faren til en kompis av meg Han er rå! Husker ikke hva han heter i farta. Alf Egil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste Haha, da blir det jo bare en utfordring =P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg kjenner jo 4 som jobber der, og han som driver stedet er faren til en kompis av meg Han er rå! Husker ikke hva han heter i farta. Alf Egil Faren eller kompisen din? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor er egentlig vikersund? O_o (ja, retorisk, ikke geografisk) "Retorikk er læren om talekunst" Vikersund er i hjertet av Buskerud! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. De fleste velger liksom å overse at jeg allerede har kjæreste Haha, da blir det jo bare en utfordring =P Tsssk. Teitinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg