Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Balkan i Ski er bra. Skal jeg ha kebab så er det bare der jeg spiser. Kebaben på Sara's er også forbanna god ^^ Jeg måtte le xD Vann kommer til å ta livet av deg. Hvert glass du drikker vil føre deg nærmere døden. Det er bekymringsfullt at det moderne tenkende mennesket ikke har fattet betydningen av alle de advarsler som har kommet opp gjennom tidene. Artikkel: Offline: Fredagshumor • Av Frank Aune • Fredag 22. august 2008 00:01 Ledende eksperter på indremedisin har lenge visst at den farge- og luktfrie væsken, som består av to hydrogenatomer og et oksygenatom, og som betegnes H2O, er helsefarlig. Vann kan settes i sammenheng med alle kroppens sykdommer. Å drikke vann fører til krig og kommunisme. Vanndrikking settes også i sammenheng med de aller fleste større katastrofer menneskeheten har opplevd. Bil-, tog- og flyulykker forårsakes av vann, og det finnes også en klar sammenheng mellom alle typer forbrytelser og vann. Nesten alle syke mennesker har drukket vann. Vann virker akkumulerende på sykdommer. 99,9 % av alle mennesker som dør av kreft eller andre alvorlige sykdommer har drukket vann. 100 % av alle soldater som dør i krig har drukket vann. 96,8 % av alle kommunistsympatisører har drukket vann. 99,7 % av alle mennesker som er innblandet i fly- og bilulykker drakk vann senest 14 dager før ulykken. 95,1 % av alle forbrytere kommer fra hjem der det regelmessig ble konsumert vann. Bevis for langtidseffektene av å drikke vann Blant mennesker som ble født i 1839 og som senere har slokket sin tørst med vann har det vært 100 % dødelighet. Og fangene som i forgangne tider måtte leve på vann og brød levde ikke særlig lenge - sjansene for å overleve fengselsoppholdet hadde økt betydelig dersom de kun hadde spist brødet og gitt blaffen i vannet. Alle vanndrikkere født mellom 1869 og 1879 har skrukkete hud, har mistet flere tenner og lider av beinskjørhet og avtagende syn - dersom ikke vannet allerede har forårsaket deres død. Straks mer overbevisende er rapporten fra et velrenommert forskerteam fra Universitetet i København: Rotter som ble tvunget til å drikke en liter vann om dagen fikk etter en 30 dager kraftig oppsvulmede mager og døde kort tid etter. Deres apetitt på sunn og næringsrik mat ble også helt borte. Den eneste måten å unngå den fordervede effekten av vann er ganske enkelt å legge om drikkevanene. Drikk melk i stedet. Av jordens melkedrikkere er det praktisk talt ingen som har opplevd større problemer. Kilde: Humor & Kanari Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Good idea. http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 WK og MW:Jobba dere mned en trønder som het Tom André? Kan ikke huske han. Hva jobba han som? Noe branngreier BRP tenker jeg... Snakka masse med de, men bare på telefon. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Good idea. http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Så flink du er ^^ Spoiler og slikt Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. Man kjøper ikke kebab til under 50,- Her hvor jeg bor hadde de kebab til 40 kroner før. Veldig mange likte den godt, men jeg kan ikke si om den faktisk var av god kvalitet, for jeg har ikke spist så mye kebab. Det jeg husker best er at jeg ble kvalm hvis jeg spiste hele i 7. klasse elns. Hey, den var ganske stor. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. BISLET!!!! Bedre kebab finnes ikke å oppdrive. Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Good idea. http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Så flink du er ^^ Spoiler og slikt MM. Dritflink er jeg :> Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Brannfolka holdt seg egentlig for seg selv. Var så vidt innom velferden for å låne et playstationspill en sjelden gang. Så det er meget mulig jeg traff på han, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Campino i Moss hadde den beste kebaben Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. Man kjøper ikke kebab til under 50,- Her hvor jeg bor hadde de kebab til 40 kroner før. Veldig mange likte den godt, men jeg kan ikke si om den faktisk var av god kvalitet, for jeg har ikke spist så mye kebab. Det jeg husker best er at jeg ble kvalm hvis jeg spiste hele i 7. klasse elns. Hey, den var ganske stor. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Balkan i Ski er bra. Skal jeg ha kebab så er det bare der jeg spiser. Jepp, den er veldig bra. God kebabtallerken, men litt dyr. Kebaben på Sara's er også forbanna god ^^ Synes Balkan var bedre. Bare spist der en gang, though. Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. Bislet er middelmådig. Pluss for at man blir mett, og at du får den med en gang. Synd den ikke smaker så veldig bra, da. Det er jo til syvende og sist det som er det viktige. Min anbefalning: Kebabrull med fetaost på Campino i Halden. omnomnom =3 Ellers har jeg en par små hemmeligheter i Oslo som er nam =D Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Campino er ganske digg den og, men ingenting kan måle seg med Bislett Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. BISLET!!!! Bedre kebab finnes ikke å oppdrive. Hørt at den er oppskrytt jeg oO Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Moss er egentlig ikke så ille Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. BISLET!!!! Bedre kebab finnes ikke å oppdrive. Hørt at den er oppskrytt jeg oO Finnes ikke oppskrytt! Beste kebab på campino og beste buger på tigerplassen Jepp! Moss er egentlig ikke så ille Tigerplassen har faktisk ganske god pizza også. Det skulle man ikke trodd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Campino er ganske digg den og, men ingenting kan måle seg med Bislett Uhm, kebabhouse i frx spinner jo sirkler rundt de tre avdelingene til Bislet jeg har spist på =P Spiser Kebab på Byens Beste eller Bislet. Det er de som virkelig er gode. BISLET!!!! Bedre kebab finnes ikke å oppdrive. Hørt at den er oppskrytt jeg oO Stemmer fint. Man blir mett, men thats it. Synd Campino i særp smakker dritt i forhold til de andre Campino-stedene =/ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Good idea. http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Nå har jeg satt venninna mi på telefonnummerjakt. Så flink du er ^^ Spoiler og slikt Se filmen hos Youtube ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er slemt gjort å snakke om kebab, i og med at jeg bor på et sted uten tilgang på ordentlig babb! Mix-kebab med kjøtt ferdig oppkuttet i pose er liksom ikke det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg