Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Veit du, jeg skal faktisk slenge opp et bilde i RPP av meg og kebaben min etterpå! GLED DERE, FOLKENS.

Vi gleder oss alt! =P

Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende.

Forus. Der har jeg vært en del, faktisk :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God tur, HB. :) Eter Real Turmat jeg, beste jeg fant akkurat nå. Og det er jo faktisk utrolig godt også da.

Det er faktisk ganske sant.

Okei, vi snakkes snart! Jeg takker høyere makter (Humac) for trådløst nett på torget.

Edit: Sameboe, prøvde Galaxy sin sist gang. Den var ganske god, og ikke minst billig. Tenkte jeg skulle prøve meg fram til Drammens beste. Trådmateriale, hm, hm? :fun:

Kan anbefale deg Snappys :thumbup:

Lenke til kommentar
Samer, dere om det.

Hun skrev jo ikke omtrent oO Samt at hun hadde gjort så mye med teksten at det var vondt å lese oO

Jeg syns det går helt greit jeg. Litt søtt. Trenger ikke fylle opp bloggen med ditt og datt fra livet hver dag heller.

Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende.

Hva er så forvirrende smurf?

Livet. Alt :p

Og nesten sammenhengende byer

Forus. Der har jeg vært en del, faktisk :love:

-rese?

Lenke til kommentar
Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. :hmm:

Man kjøper ikke kebab til under 50,-

-rese?

Holy shit, du husker? ja, stemmer fint, det. Søt jente

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...