j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Veit du, jeg skal faktisk slenge opp et bilde i RPP av meg og kebaben min etterpå! GLED DERE, FOLKENS. Vi gleder oss alt! =P Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Forus. Der har jeg vært en del, faktisk Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det gjorde jeg og. Hva jobba du som? Jeg var velferdsassistent Ble etterhvert til og med korporal, sugde balle som lagleder ^^ Hva gjorde du der? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God tur, HB. Eter Real Turmat jeg, beste jeg fant akkurat nå. Og det er jo faktisk utrolig godt også da. Det er faktisk ganske sant. Okei, vi snakkes snart! Jeg takker høyere makter (Humac) for trådløst nett på torget. Edit: Sameboe, prøvde Galaxy sin sist gang. Den var ganske god, og ikke minst billig. Tenkte jeg skulle prøve meg fram til Drammens beste. Trådmateriale, hm, hm? Kan anbefale deg Snappys Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det gjorde jeg og. Hva jobba du som? Jeg var velferdsassistent Ble etterhvert til og med korporal, sugde balle som lagleder ^^ Hva gjorde du der? Operasjonsassistent i WingOps, snakka sikkert en del med deg. Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Godt svar plzzzzzz. Forklar kva vi meiner med omgrepet levestandard? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 bak bryggeriet, like ved Elixia Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 WK og MW: Jobba dere mned en trønder som het Tom André? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Samer, dere om det. Hun skrev jo ikke omtrent oO Samt at hun hadde gjort så mye med teksten at det var vondt å lese oO Jeg syns det går helt greit jeg. Litt søtt. Trenger ikke fylle opp bloggen med ditt og datt fra livet hver dag heller. Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Hva er så forvirrende smurf? Livet. Alt Og nesten sammenhengende byer Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Forus. Der har jeg vært en del, faktisk -rese? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Godt svar plzzzzzz. Forklar kva vi meiner med omgrepet levestandard? Levestandard er konsentrert om materielle goder, som befolkningens tilgang på varer og tjenester Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da var jeg hjemme etter engelsktentamen som forøvrig var dritlett. Hva skal jeg finne på nå tro? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. kebab under 50-lappen er som oftest egenslakta kjøtt eller smuglerkjøtt BTW, pic av kebab fra Snappys Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ah. Får se da! Må også prøve den rett bak kinoen, selv om jeg er litt skeptisk. Det er for billig. Man kjøper ikke kebab til under 50,- -rese? Holy shit, du husker? ja, stemmer fint, det. Søt jente Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror ikke jeg tar sjansen på det, nei. Vel, da drar jeg! Snakkes snart. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Operasjonsassistent i WingOps, snakka sikkert en del med deg. Kult! Var ofte nedom flystripen og tok bilder og pratet med diverse folk ja. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 WK og MW:Jobba dere mned en trønder som het Tom André? Kan ikke huske han. Hva jobba han som? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Balkan i Ski er bra. Skal jeg ha kebab så er det bare der jeg spiser. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 WK og MW:Jobba dere mned en trønder som het Tom André? Kan ikke huske han. Hva jobba han som? Noe branngreier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg