Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Good idea. http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, nå har jeg ventet nok på Nikka. Frokost skal lages. *gone* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Frokost ja ... Stemmer det. Gief mat Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Not my cup of tea Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tjenestegjorde du med en trønder (fra Steinkjær) som het Tom André? Aner ikke. Var mange jeg ikke hadde peiling på hva hette. Jeg tjenestegjorde der i høst 06- sommer 07 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Good idea.http://www.idamorsverden.blogspot.com/ Rævva blogg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mat, ja. På tide at jeg forlater dere til fordel for kebabeventyr i Drammen. Vi snakkes! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mat, ja. På tide at jeg forlater dere til fordel for kebabeventyr i Drammen. Vi snakkes! Vi krever bilde av herligheten du skal konsumere! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Veit du, jeg skal faktisk slenge opp et bilde i RPP av meg og kebaben min etterpå! GLED DERE, FOLKENS. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg tjenestegjorde der i høst 06- sommer 07 Det gjorde jeg og. Hva jobba du som? Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Ikke peil, Stavanger er stort med mange muligheter til å bo ved vannet. Var det ved saltvann eller ferskvann? Salt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg ikke peil i det hele tatt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God tur, HB. Eter Real Turmat jeg, beste jeg fant akkurat nå. Og det er jo faktisk utrolig godt også da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Samer, dere om det. Hun skrev jo ikke omtrent oO Samt at hun hadde gjort så mye med teksten at det var vondt å lese oO Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du driver nok å smelter og smyger rundt ute i Ullerøy du. Du er en littæ luring. :!: Ikke veldig xD Så luring er jeg ikke. ^^ Bare litt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hvor skal kebab anskaffes? Snappys? Galaxy? Sydney? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Hva er så forvirrende smurf? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) God tur, HB. Eter Real Turmat jeg, beste jeg fant akkurat nå. Og det er jo faktisk utrolig godt også da. Det er faktisk ganske sant. Okei, vi snakkes snart! Jeg takker høyere makter (Humac) for trådløst nett på torget. Edit: Sameboe, prøvde Galaxy sin sist gang. Den var ganske god, og ikke minst billig. Tenkte jeg skulle prøve meg fram til Drammens beste. Trådmateriale, hm, hm? Uansett, satser på å teste Sydney sin i dag. Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg