tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sorry, my bad Er du fra Steinkjer? ^^, Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Torg3r, det heter Steinkjer. Uten æ. Fatter ikke hvor folk får den æ-en i fra. Fordi folk uttaler Stenkjer med æ oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. bacon og ost? *nekte å godta et annet svar* Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Vet ikke jeg, men det er noe med pølser som det kommer noe hvitt ut av Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sameboe, det har jeg aldri tenkt over. Steinkjer, med lang e her i gården iaf. Så har du de som sier Stanker da. Banna byfiser Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. bacon og ost? *nekte å godta et annet svar* Og tarmer og potetmel og.. restekjøtt som ikke var bra nok til å bli noe annet. ew. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nakken min er blitt angrepet kviser Skikkelig kolonisering på gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fuck hva det er laga av, så lenge det smaker godt gir jeg blanke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. Æsj, jeg fant ikke klippet der Kristopher Schau "blir" en pølse Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger Jeg hadde familie i stavanger! ^^, De bodde ved vannet, så var det en liten skatepark og en statoil stasjon i nærheten Vet du hvor det er? xD Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nei, jeg bare bor her Eg e fydd i Stavanger, eg e fra Stavanger GIEF BLOGG FFS. Nå har du jo fått meg nysgjerrig *holde på pinebenken* BAPP! You give blog, I give number. Yes? Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. bacon og ost? *nekte å godta et annet svar* Bacon og ost smaker da konge sammen ....det er dog om du steker bacon og steker osten og smeller alt på en tynn loffskive med bremykt, vet ikke om pølsen smaker så veldig likt...pølser er egentlig ganske stusselig uansett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vet ikke jeg, men det er noe med pølser som det kommer noe hvitt ut av Alltid morsomt når pølsa spruter deg i fjeset =D Og indrefilet og englehjerte. Alt det som er for bra for vanlige mennesker. Aha, da så. Greit nok =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Only in DNFK God dag, forresten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Jeg bare orker ikke tanken på hva det egentlig er laga av. Ew. bacon og ost? *nekte å godta et annet svar* Bacon og ost smaker da konge sammen ....det er dog om du steker bacon og steker osten og smeller alt på en tynn loffskive med bremykt, vet ikke om pølsen smaker så veldig likt...pølser er egentlig ganske stusselig uansett Pølser er digg! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vet ikke jeg, men det er noe med pølser som det kommer noe hvitt ut av Alltid morsomt når pølsa spruter deg i fjeset =D I got pics in my mind. Takk skal du faen meg ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg