Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hu bor i Tr.hjem nå da, og heier på FFK og liker Kaizers ^^ Say what? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HEJ JAG HETAR ARVID OCH JAG GILLAR SPOTIFY FÖR ATT DOM HAR ALLA LORDIS SKIVOR. NO!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjenner trangen til litt seriøs wristslashing når den kommer igjen og igjen og igjen. Hvorfor MÅ de? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For å irritere brukerne:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjenner trangen til litt seriøs wristslashing når den kommer igjen og igjen og igjen. Hvorfor MÅ de? Egentlig enig, især siden tilbudet ikke gjelder Norge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Haha, vi vet hvem det er Ida Henriette Stordal. Studerer på BI. Ifølge mine kilder er hun ikke pen That's the one. Ifg. bildene av a, er a smellheit spør du meg ^^ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen DNFK! NEI! Savner Råde xD Jeg var i militæret på Rygge. Så jeg tjenestegjorde endel med folk fra Råde, moss, fredrikstad, halden og omegn ^^ Når var dette? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Haha, vi vet hvem det er Ida Henriette Stordal. Studerer på BI. Ifølge mine kilder er hun ikke pen That's the one. Ifg. bildene av a, er a smellheit spør du meg ^^ Gief blogg. Jeg har ikke sett henne. Hører bare på uttalelser fra ei i klassen som ligger med samma fyr som henne iblant Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lol, jeg tror ikke på horoskoper, men det var noe som stemte der xD KREPSEN: Det forlanges mye av deg om dagen, og du har aktive dager. Problemene hoper seg opp, men prøv å se dem fra en ny vinkel. Kanskje en god venn kan hjelpe deg. Ikke forsøm din kjære i disse travle dagene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, ville ikke tatt alt hun sa for god fisk da. :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Haha, vi vet hvem det er Ida Henriette Stordal. Studerer på BI. Ifølge mine kilder er hun ikke pen That's the one. Ifg. bildene av a, er a smellheit spør du meg ^^ Gief blogg. Jeg har ikke sett henne. Hører bare på uttalelser fra ei i klassen som ligger med samma fyr som henne iblant O_O Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, ville ikke tatt alt hun sa for god fisk da. :!: Nei, det er jo derfor jeg må få se kvinnfolket Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Haha, vi vet hvem det er Ida Henriette Stordal. Studerer på BI. Ifølge mine kilder er hun ikke pen That's the one. Ifg. bildene av a, er a smellheit spør du meg ^^ Gief blogg. Jeg har ikke sett henne. Hører bare på uttalelser fra ei i klassen som ligger med samma fyr som henne iblant O_O Ghraag føler seg truffet? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NEI! Savner Råde xD Jeg var i militæret på Rygge. Så jeg tjenestegjorde endel med folk fra Råde, moss, fredrikstad, halden og omegn ^^ Tjenestegjorde du med en trønder (fra Steinkjær) som het Tom André? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kim er sikkert den de ligger med Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Du driver nok å smelter og smyger rundt ute i Ullerøy du. Du er en littæ luring. :!: Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Torg3r, det heter Steinkjer. Uten æ. Fatter ikke hvor folk får den æ-en i fra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Jeg nekter å tro at noen ikke liker ostebaconpølse med bacon rundt! omnomnom=3 Clvn: Da håper jeg du sier ifra så fort du hører noe ^^ Med mindre vi hører noe først ^^ Hva er det egentlig for noe? Har ikke hørt noe om det før faktisk:P La oss bare si at de er spandable den dagen, med aktiviteter og leskende drikker =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg