Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, tror det går ann å leve med vår lukt ettersom jeg aldri har lagt merke til den og har bodd her i 8 år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå ble jeg redd. :O Så en som het "Datasmurfen" og trodde det var Datasmurf som hadde byttet avatar. Ja, jeg kommenterte på det for noen dager siden. Fant ham i brusavhengighetstråden. Lurer på om det er et sammentreff, eller om det er en fænbåi eller stååkr eller hva faen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sikkert en fænbåi, its obvious Han har jo tilogmed briller på smurfen sin! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han skifta til "Datasmurfen" 15. april i år Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Østfold = Der staten har plassert all drittlukta og "farlige" atomkraftverk oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har til gode å finne et godt bilde av en Datasmurf, men om jeg skifter til russenavnet mitt, kan jeg bruke bildet kompisen min tegna på frakken min ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, tror det går ann å leve med vår lukt ettersom jeg aldri har lagt merke til den og har bodd her i 8 år Vel, de få gangene jeg har vært i Fr.stad har jeg ikke lagt merke til lukta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ghraag, ikke jeg heller. Men så er jeg så vant med merkelige lukter fra Trøndelag uansett. Fisklim og fôrstoff, brenn i helvete :| Samt gilde og fk her oppe i Steinkjer >< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Atomkraftverk? Atomkraftverk! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vel, de få gangene jeg har vært i Fr.stad har jeg ikke lagt merke til lukta Sikkert fordi det ikke er noe lukt her^-^ Bare folk som tror at det er en greie østfold har, masse illeluktende byer ): Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvem her syns voldtekt er digg? *handsup* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Atomkraftverk? Atomkraftverk! Sykt! Haha, så mye har jeg fått med meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Moss lukter bæsj og jeg jobber her. Hørt noe mer fra Dell Clvn? Ikke noen ting. Har bedt sjefen passe litt på, og mysenfolket er også interessert, og sier ifra om de hører noe. Clockworktoy: Kanskje det bare er du som lukter pølse, og ikke frx i seg selv? Og det er derfor du ikke merker noe? Datasmurf: Eksen min bor i særp og heter Ida.. =P Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Alle veit jo at Ullerøy is the place to be.Eller er det Fredrikstad? Nå ble jeg straks usikker Haha, Ullerøy er i Særp I wouldn't know. Aldri vært der. Bare sett bilder, ser pent ut. Er i alle fall en heit Ida der Ida hvafornoe? Kanskje vi vet hvem det er? Clockworktoy: Kanskje det bare er du som lukter pølse, og ikke frx i seg selv? Og det er derfor du ikke merker noe? Tsk. Jeg kan umulig lukte pølse. Jeg tar sterkt avstand fra sånt skvip. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vel, de få gangene jeg har vært i Fr.stad har jeg ikke lagt merke til lukta Sikkert fordi det ikke er noe lukt her^-^ Bare folk som tror at det er en greie østfold har, masse illeluktende byer ): Kanskje? Moss veit jeg lukter dritt, selv om jeg ikke legger så mye merke til lukta. Blitt så vant til den etter å ha vært i Moss såpass mye. Først kjæreste her og deretter jobb. Så, jah Clvn: Da håper jeg du sier ifra så fort du hører noe ^^ Med mindre vi hører noe først ^^ Hva er det egentlig for noe? Har ikke hørt noe om det før faktisk:P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HEJ JAG HETAR ARVID OCH JAG GILLAR SPOTIFY FÖR ATT DOM HAR ALLA LORDIS SKIVOR. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Hu bor i Tr.hjem nå da, og heier på FFK og liker Kaizers ^^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg aner ikke hva mer enn Ida hu heter Dog, sikkert ikke vanskelig å finne ut *tråle Nettby og bloggen hennes* Haha, vi vet hvem det er Ida Henriette Stordal. Studerer på BI. Ifølge mine kilder er hun ikke pen Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HEJ JAG HETAR ARVID OCH JAG GILLAR SPOTIFY FÖR ATT DOM HAR ALLA LORDIS SKIVOR. Jeg dør litt inni meg hver gang jeg hører den reklamen på spotify.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg