j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, ganske. Halden er faktisk ganske mye penere enn man skulle trodd.Moss har dog de eneste dugelige utestedene Synd hele byen stinker, bokstavlig talt =/ Bodde på knapstad, i hobøl kommune x] Ah, frx ja<3 Joa, rekkefølgen i østfold må være noe sånt som: Halden og frx > særp > moss > askim > mysen. Enig? NEI! Savner Råde xD Ingen savner råde, kjære deg Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen som bryr seg om Råde SKJERPING KINE! Alle vet at Råde er Østfolds Hjerte^-^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Joa, rekkefølgen i østfold må være noe sånt som:Halden og frx > særp > moss > askim > mysen. Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alle veit jo at Ullerøy is the place to be.Eller er det Fredrikstad? Nå ble jeg straks usikker Haha, Ullerøy er i Særp I wouldn't know. Aldri vært der. Bare sett bilder, ser pent ut. Er i alle fall en heit Ida der Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NEI! Savner Råde xD Jeg var i militæret på Rygge. Så jeg tjenestegjorde endel med folk fra Råde, moss, fredrikstad, halden og omegn ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjapt smp. Søstra mi skal tydeligvis være på P4 klokken halv 12, så hvilket program skal jeg bruke for å recorde streamen? edit: God formiddag alle sammen forresten Audiocity eller hva det het Lastet det ned og installerte det så og si paralelt med at jeg spurte her Funket fjell. Ikke noe som må stilles inn eller noe. Kun å trykke på "record". tror det Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, ganske. Halden er faktisk ganske mye penere enn man skulle trodd.Moss har dog de eneste dugelige utestedene Moss og Sarpsborg lukter dritt Synes ihvertfall jeg... Og Fredrikstad lukter pølser takket være Gilde oO Kan legge til atomkraftverket i Halden... @ Tror ingen som bor i selve byen legger merke til det. Jeg trodde nemmelig ikke på deg når du sa det lukta pølse her og utbrøt sjokkert; "Siden NÅR lukta det pølse i Fredrikstad?". Mossingene var kjappe på å poengtere at det stinker pølse her hele tiden. Det har ikke jeg lagt merke til Edit: Leif. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
brasj Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen som bryr seg om Råde SKJERPING KINE! Alle vet at Råde er Østfolds Hjerte^-^ Det er jo Sarp da ;P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NEI! Savner Råde xD Jeg var i militæret på Rygge. Så jeg tjenestegjorde endel med folk fra Råde, moss, fredrikstad, halden og omegn ^^ ÅÅh^-^ Kewlt xD Råde er awsum vettu ^-^ Men ikke så fantastisk som Bergen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alle veit jo at Ullerøy is the place to be.Eller er det Fredrikstad? Nå ble jeg straks usikker Haha, Ullerøy er i Særp I wouldn't know. Aldri vært der. Bare sett bilder, ser pent ut. Er i alle fall en heit Ida der Ida hvafornoe? Kanskje vi vet hvem det er? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Moss lukter bæsj og jeg jobber her. Hørt noe mer fra Dell Clvn? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ÅÅh^-^ Kewlt xD Råde er awsum vettu ^-^ Men ikke så fantastisk som Bergen Nei, av alle plasser jeg har bodd eller beøskt i Norge, er Bergen den desidert beste byen (kom gjerne på besøk) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå ble jeg redd. :O Så en som het "Datasmurfen" og trodde det var Datasmurf som hadde byttet avatar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, ganske. Halden er faktisk ganske mye penere enn man skulle trodd.Moss har dog de eneste dugelige utestedene Moss og Sarpsborg lukter dritt Synes ihvertfall jeg... Og Fredrikstad lukter pølser takket være Gilde oO Kan legge til atomkraftverket i Halden... @ Tror ingen som bor i selve byen legger merke til det. Jeg trodde nemmelig ikke på deg når du sa det lukta pølse her og utbrøt sjokkert; "Siden NÅR lukta det pølse i Fredrikstad?". Mossingene var kjappe på å poengtere at det stinker pølse her hele tiden. Det har ikke jeg lagt merke til Edit: Leif. Jeg lukter pølse hver gang jeg kjører forbi når jeg skal til Sverige oO Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 What? Skjønner ikke noe. Jeg lukter ikke pølse. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Her snakker vi skikkelig musikk. Nz9q1v6aH_E Der, ja! En klisjé og fullstendig klar over det. Herlig! Get ready, motherfucker, 'cause I'm happening. Lite som topper det. Uansett, da stikker jeg for å bli frisert. Fred ut! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, av alle plasser jeg har bodd eller beøskt i Norge, er Bergen den desidert beste byen (kom gjerne på besøk) Jaaa^-^ Om foru,treffet blir den 29 møtes vi der vettu^-^ Men hvis det ble helga før sa Carl at han skulle fly meg bort. Lol. Neida^-^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 What? Skjønner ikke noe. Jeg lukter ikke pølse. Blame it on Gilde, og trøst deg med at det lukter verre i Moss og Sarpsborg! Datasmurf: Introdusing to you, Datasmurfen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvem her syns voldtekt er digg? *handsup* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sjur knows Jeg lukter ikke Mosselukta lenger. Har jobbet her for lenge xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg