toth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Daniel, jeg stemmer med noen andre her, gjør det heller i statusen og wallen på facebook (hvordan du kan manipulere henne til å tro at dere er sammen etter at du har dumpet henne på offentlig sted vet jeg ikke, men det er kanskje ikke det gøyeste å snakke om så skakke grave) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Aaah. Ser den. Hahaha, luringene. Ikke rart det er så billig der. Jeg har forsonet meg med tanken på at jeg faktisk ikke liker tacoen der. Jeg tenker hver gang at jeg skal prøve den én gang til, for den ser så god ut. Men akk nei. Får holde meg til laksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er ikke akkurat mr. facebook. (hun elsker jo meg,så hintet at vi kunne prøve på nytt,på pur faen selvfølgelig) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv særp -> Ikea -> særp med buss. Ikke kult. Forrige gang jeg var der studerte jeg forskjellene mellom stor og liten kjøttbollemeny i cafeen. Eneste forskjellen var den fysiske størrelsen på tallerkenen. Awesesome =D Jeg syns synd på deg fordi du bor i Særp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Her snakker vi skikkelig musikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er ikke akkurat mr. facebook. (hun elsker jo meg,så hintet at vi kunne prøve på nytt,på pur faen selvfølgelig) Hahaha, jeg liker hvor ond du er Jeg syns synd på deg fordi du bor i Særp. Hmm, du skulle sett det gamle stedet jeg bodde. Du ville nok fått en fin latter da =] Du bor hvor? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I din fantastisk vakre naboby Haha. Hvor bodde du før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kjapt smp. Søstra mi skal tydeligvis være på P4 klokken halv 12, så hvilket program skal jeg bruke for å recorde streamen? edit: God formiddag alle sammen forresten Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åh, jeg trenger en tur på IKEA. Får se om jeg får haika tilbake til Orkanger og så slengt meg med familien dit neste gang de er der. God mat Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjapt smp. Søstra mi skal tydeligvis være på P4 klokken halv 12, så hvilket program skal jeg bruke for å recorde streamen? edit: God formiddag alle sammen forresten Audiocity eller hva det het Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) I din fantastisk vakre naboby Haha.Hvor bodde du før? Bodde på knapstad, i hobøl kommune x] Ah, frx ja<3 Joa, rekkefølgen i østfold må være noe sånt som: Halden og frx > særp > moss > askim > mysen. Enig? Endret 7. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, ganske. Halden er faktisk ganske mye penere enn man skulle trodd. Moss har dog de eneste dugelige utestedene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alle veit jo at Ullerøy is the place to be. Eller er det Fredrikstad? Nå ble jeg straks usikker Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Joa, rekkefølgen i østfold må være noe sånt som:Halden og frx > særp > moss > askim > mysen. Enig? NEI! Savner Råde xD Endret 7. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjenner ei i Moss. Hun var naboen til Ari Behn. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alle veit jo at Ullerøy is the place to be.Eller er det Fredrikstad? Nå ble jeg straks usikker Haha, Ullerøy er i Særp Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Her snakker vi skikkelig musikk. Nz9q1v6aH_E Der, ja! En klisjé og fullstendig klar over det. Herlig! Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Joa, rekkefølgen i østfold må være noe sånt som:Halden og frx > særp > moss > askim > mysen. Enig? NEI! Savner Råde xD Ingen som bryr seg om Råde Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, ganske. Halden er faktisk ganske mye penere enn man skulle trodd.Moss har dog de eneste dugelige utestedene Moss og Sarpsborg lukter dritt Synes ihvertfall jeg... Og Fredrikstad lukter pølser takket være Gilde oO Kan legge til atomkraftverket i Halden... Endret 7. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjapt smp. Søstra mi skal tydeligvis være på P4 klokken halv 12, så hvilket program skal jeg bruke for å recorde streamen? edit: God formiddag alle sammen forresten Audiocity eller hva det het Lastet det ned og installerte det så og si paralelt med at jeg spurte her Funket fjell. Ikke noe som må stilles inn eller noe. Kun å trykke på "record". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg