Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Finns verre musikksjanger enn Harryrock ja, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Daniel: Siden at du ikke har giddet å møte opp de gangene jeg skulle møtt deg i byen, blir du med på en joggetur rundt elva i kveld? Nå har vel jeg invitert deg oftere enn du har invitert meg. (eller, er vel ganske likt. ) Daniel jogger sjeldent, og skal på kino ikveld. (du kan joine om du vil) Se da? Med hvem? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og hvem bestemmer hva som er harryrock og ikke ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Harryrock er jo ålreit D:It's awesome. Seriøst. Jeg dør litt på meg om jeg ikke får dosen min hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 X-men origins: Wolverine. Jeg skal med en kompis av meg(grei fyr,asian). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 *snip* Men så har du liten h i hylo da, så spesialbehandling er på sin plass. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Harryrock er jo ålreit D:It's awesome. Seriøst. Jeg dør litt på meg om jeg ikke får dosen min hver dag. Iz good. Har du sett Airbourne live? De låter faen meg like bra som på skive! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå skal jeg ikke forsvare noen, men alle burde vite at det viktigste her i livet er musikk og musikksmak og at man bør rangeres etter det.Dog, hvem sin musikksmak som skal være malen, skal jeg ikke uttale meg om. Eller om vi skal ha noe mal i det hele tatt. Vi trenger mer kaos og anarki. Jeg foreslår rangering etter obskuritet. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg blir gretten om jeg ikke får min dose grindcore hver dag Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har du sett Airbourne live? De låter faen meg like bra som på skive! Desverre. Men dette får vi ta senere, jeg skal til Ikea og ha meg awesomeness til rommet der stereoen og ALL AWESOME HARRYROCK står. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har du gått glipp av noe Ikea er awesomness i seg selv! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg vil på ikea, men de gangene jeg faktisk har penger så har jeg ingen transportmuligheter :< Lever jo fortsatt i pappesker, snart to måneder etter at jeg flytta. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) IKEA-buss. Jeg vil på IKEA. Alt for lenge siden sist. Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 IKEA har så billig mat. <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den er ikke så god, egentlig. Men når man er sliten og sulten etter å ha labba rundt der i timesvis, funker den bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv særp -> Ikea -> særp med buss. Ikke kult. Forrige gang jeg var der studerte jeg forskjellene mellom stor og liten kjøttbollemeny i cafeen. Eneste forskjellen var den fysiske størrelsen på tallerkenen. Awesesome =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prøv særp -> Ikea -> særp med buss. Ikke kult. Forrige gang jeg var der studerte jeg forskjellene mellom stor og liten kjøttbollemeny i cafeen. Eneste forskjellen var den fysiske størrelsen på tallerkenen. Awesesome =D Så det tar seg bedre betalt på en større tallerken oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stemmer, sameboe. Samme antall kjøttboller, samme mengde poteter. Litt morsomt =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg