Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ta det heller som en utfordring. Gapwick begrunner ofte uttalelser om dere kommer med argumenter tilbake. Blir kjipt her om alle er dølle hele tiden. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jaja, whatever rocks your boat. Oi, wow. Så flott. Endret 7. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg husker bl.a en ting fra i går dr du gikk over treken med å si at "harry-rockere" ikke kan uttale seg om noe omtrent. Hvilket gjør deg til et rasshøl. :!: Jeg skrev at "folk som hører tilnærmet utelukkende på harryrock kan ikke å sitere". Klarer du virkelig ikke identifisere et aldri så lite hint av spøkefulle tone i den uttalelsen? Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå skal jeg ikke forsvare noen, men alle burde vite at det viktigste her i livet er musikk og musikksmak og at man bør rangeres etter det. Dog, hvem sin musikksmak som skal være malen, skal jeg ikke uttale meg om. Eller om vi skal ha noe mal i det hele tatt. Vi trenger mer kaos og anarki. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det har å gjøre med at det er mye enklere (og morsommere!) enn å kritisere ting jeg liker. Eller er poenget ditt at alle bør være enige hele tiden så du ikke skal bli "irritert"? Tror han mener det er 'fail', om jeg kan si det i den forstand, å kritisere ting. Jeg syntes det var fail da jeg var hos min mor en tur og hennes Jaco-papegøye, som forøvrig er alt for awesome, begynte å kurtisere meg. Ohyes, jeg har draget på fugler. Noen mennesker må klage på alt andre mener og sier, men klarer ikke selv se hva de gjør feil. Andre har også problemer med at de ikke har noe å si, så da blir det heller negative ting.Er ikke alle som er totalt enige med brorparten av hva de fleste sier, og prøver å snu om dette og det ender somregel i total fail, som i tilfellet over, med papegøyen. Ghraag: Jeg siterer som svarte faen! Endret 7. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor kalte Wagner ''kusinen'' min for Daniel, Datasjur? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da er salaten min oppspist. Jeg rakk ikke spise frokost i morrest, siden jeg forsov meg, derfor ble det premature lønsj i dag. ^^ Mr. ZU: Wharrrap? Du skal dumpe dama di på FaceBook? Whattta happenened? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor kalte Wagner ''kusinen'' min for Daniel, Datasjur? Dere ligner? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lese til exam1 er morsomt Programmerer isteden med forumtards, så smart Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Usj, alt dette matsnakket fikk meg til å sjekke hjemmesiden til Pizzabakeren for å finne ut hvor de holder til. Ble ikke akkurat noe mindre sulten av å lese menyen der *smugspise godis fra det hemmelige gjemmestedet* Endret 7. mai 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Mr. NY: Jeg nei. Hvorfor kalte Wagner ''kusinen'' min for Daniel, Datasjur? Dere ligner? In w00t way? (det sa du nemelig ikke sist jeg spurte) Endret 7. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lawls, Hylo. Å kritisere ting er helt greit. Men så mye som Gapswick har kritisert i den tiden vi begge har vært her, syns jeg er i overkant mye. Hvis han/hun synes det er så gøy å kritisere ting, så mener jeg at det er bedre lage en blogg der man kan kritisere ting og la være å dra med alt inn i DNFK. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg husker bl.a en ting fra i går dr du gikk over treken med å si at "harry-rockere" ikke kan uttale seg om noe omtrent. Hvilket gjør deg til et rasshøl. :!: Jeg skrev at "folk som hører tilnærmet utelukkende på harryrock kan ikke å sitere". Klarer du virkelig ikke identifisere et aldri så lite hint av spøkefulle tone i den uttalelsen? Haha, det ble heavy sitering da. Så jeg tar kritikken. Sånn blir det når det går fort i svingen. Heretter blir det spoiler Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Ghraag: Du er vel blant dem som synes det er bra at JoachimR stakk herfra også? Erfaringsmessig blir SO/DNFK et mye artigere sted å være om man klarer å diskusjoner, og ikke alle er kjempevenner hele tiden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis han/hun synes det er så gøy å kritisere ting, så mener jeg at det er bedre lage en blogg der man kan kritisere ting og la være å dra med alt inn i DNFK. Ingen leser blogger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Daniel: Siden at du ikke har giddet å møte opp de gangene jeg skulle møtt deg i byen, blir du med på en joggetur rundt elva i kveld? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å kritisere ting er helt greit. Men så mye som Gapswick har kritisert i den tiden vi begge har vært her, syns jeg er i overkant mye. Hvis han/hun synes det er så gøy å kritisere ting, så mener jeg at det er bedre lage en blogg der man kan kritisere ting og la være å dra med alt inn i DNFK. Jeg anbefaler vel så mye som jeg kritiserer, men det ignorerer dere vel glatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Daniel: Siden at du ikke har giddet å møte opp de gangene jeg skulle møtt deg i byen, blir du med på en joggetur rundt elva i kveld? Nå har vel jeg invitert deg oftere enn du har invitert meg. (eller, er vel ganske likt. ) Daniel jogger sjeldent, og skal på kino ikveld. (du kan joine om du vil) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lawls, Hylo. Å kritisere ting er helt greit. Men så mye som Gapswick har kritisert i den tiden vi begge har vært her, syns jeg er i overkant mye. Hvis han/hun synes det er så gøy å kritisere ting, så mener jeg at det er bedre lage en blogg der man kan kritisere ting og la være å dra med alt inn i DNFK. Hvorfor det? Iløpet av de årene jeg har vært her har jeg aldri, og vil aldri, vært hverken objektiv eller fredfull, så hvorfor skal Gapwick bli behandlet på en annen måte? Personlig gir jeg faen hva dere tvinger dere selv til å si til han, men GØNN PÅ, OG HØR PÅ HARRYROCK. Foghat - Eight Days on the Road. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Harryrock er jo ålreit D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg