kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er rekkefølgen brukerne som leser i tråden helt random? Ser ikke noe system på der det står.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Er rekkefølgen brukerne som leser i tråden helt random? Ser ikke noe system på der det står.. Rangert etter tidspunkt de gikk inn i tråden på. redigert@Datasmurf: Det virker som en elendig idé. Hva med å bare la være å bruke så utrolig mye penger at du blir blakk? Endret 7. mai 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis låta hadde blitt skrevet av en 15-åring etter å ha blitt dumpet på skoleballet, så må jeg si at det er meget godt skrevet. Jeg hadde ansatt gutten tvert. Det hadde sikkert Rema 1000 også, uten at jeg ser hvordan det er relevant. Jeg ser ikke poenget med at du skal kritisere alt du ikke liker. Det begynner å irritere kraftig. Np: Parlamentarisk Sodomi - Tverrpolitisk Tarmskylling Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Slo jo selvfølgelig opp på et offentlig sted. Skulle tatt henne med ut på en dyr restaurant, bestilt god mat, spist og hatt det "koselig sammen". Etter maten reiser du deg opp og sier litt høyere enn nødvendig: "da slår jeg opp, hade!", og går. Det må jeg få prøvd engang ^^ Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pizzabakeren har avdelinger rundt om i det meste av Norge. Pizza- og kinaekspressen holder til i Osloområdet. Pizzabakeren holder ikke til i Buskerud, men har sett det på Stord Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heh, noen andre som har hørt om Parlamentarisk Sodomi her på forumet? Trodde jeg var alene om det. Dog, kan ikke komme på å ha hørt noe bra av de Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg dævver, det er var jaggu meg godt med en regnværsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Slo jo selvfølgelig opp på et offentlig sted. Skulle tatt henne med ut på en dyr restaurant, bestilt god mat, spist og hatt det "koselig sammen". Etter maten reiser du deg opp og sier litt høyere enn nødvendig: "da slår jeg opp, hade!", og går. Det må jeg få prøvd engang ^^ Det har jeg gjort før, men dette kvinnemenesket fortjente ikke en så ''verdig'' avsluttning. Endret 7. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hihi, genialt Endret 7. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ser ikke poenget med at du skal kritisere alt du ikke liker. Det begynner å irritere kraftig. Det har å gjøre med at det er mye enklere (og morsommere!) enn å kritisere ting jeg liker. Eller er poenget ditt at alle bør være enige hele tiden så du ikke skal bli "irritert"? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ser ikke poenget med at du skal kritisere alt du ikke liker. Det begynner å irritere kraftig. Np: Parlamentarisk Sodomi - Tverrpolitisk Tarmskylling Noen mennesker må klage på alt andre mener og sier, men klarer ikke selv se hva de gjør feil. Andre har også problemer med at de ikke har noe å si, så da blir det heller negative ting. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heh, noen andre som har hørt om Parlamentarisk Sodomi her på forumet? Trodde jeg var alene om det.Dog, kan ikke komme på å ha hørt noe bra av de Jeg synes det var genialt^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det syns jeg er smålig. Hva er? Å slå opp? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å gjøre det på en så kjip måte som mulig. Greit nok at hun har gjort noe ille, jeg syns likevel det blir teit å skulle være så jævlig som mulig tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Zlatz, jeg vet det er idiotisk, men jeg klarer ikke la være Daniel, jeg mener fortsatt du burde bytte ut SMS med Facebook Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det syns jeg er smålig. Hva er? Å slå opp? Tenker hun mente å slå opp på den måten Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ser ikke poenget med at du skal kritisere alt du ikke liker. Det begynner å irritere kraftig. Det har å gjøre med at det er mye enklere (og morsommere!) enn å kritisere ting jeg liker. Eller er poenget ditt at alle bør være enige hele tiden så du ikke skal bli "irritert"? Poenget mitt er det virker som du gjør alt for at man skal bli sur og irritert på deg. Jeg husker bl.a en ting fra i går dr du gikk over treken med å si at "harry-rockere" ikke kan uttale seg om noe omtrent. Hvilket gjør deg til et rasshøl. Folk kan være så uenige de bare vil, så lenge de lar være å presse alt opp i ansiktet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Å gjøre det på en så kjip måte som mulig. Greit nok at hun har gjort noe ille, jeg syns likevel det blir teit å skulle være så jævlig som mulig tilbake. Jeg kan være en hevngjerrig person. Spør du meg så fortjener jeg den gleden etter en slik ussel handling. Edit: må presiere at jeg får to gaver. Endret 7. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg