Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sameboe:

Ja, men jeg liker ikke rømmedressingen deres(enda det er mora til bestekameraten min som har lagd oppskrifta :cool: ).

Miami Pizza i Mjøndalen har den beste pizzaen OG rømmedressingen jeg veit om.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
I stavanger har man potet-junkfood. Bakt potet altså.

Det finnes i Oslo også. Mer idioti skal man lete lenge etter. Våkna opp dagen derpå med liten mulighet til å smake noe som helst etter å ha slengt i meg en varm bakt potet på veien hjem fra byen.

Debatten om idiotien var ved meg eller de som solgte det trenger vi ikke å ta.

Lenke til kommentar
Angående pizza:

Stort sett bedre med skikkelige pizzasjapper enn fast-food-sjapper. Foretrekker enkeltsjapper, ikke store kjeder.

Egentlig enig, dog det er god forskjell på kvaliteten på pizzaen på sjapper...En der jeg bor lager de god pizza, men rømmedressing begeret er halv fullt og ser ut som noe annet :ninja: Mens en annen lager OK pizza, men har fulle begre med rømmedressing som smaker digg!

Lenke til kommentar
Jo. Hvorfor ikke?

Fordi det høres ut som noe en femtenåring har skrevet etter å ha blitt dumpet på skoleballet.

Hvis låta hadde blitt skrevet av en 15-åring etter å ha blitt dumpet på skoleballet, så må jeg si at det er meget godt skrevet. Jeg hadde ansatt gutten tvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
I stavanger har man potet-junkfood. Bakt potet altså.

Det finnes i Oslo også. Mer idioti skal man lete lenge etter. Våkna opp dagen derpå med liten mulighet til å smake noe som helst etter å ha slengt i meg en varm bakt potet på veien hjem fra byen.

Debatten om idiotien var ved meg eller de som solgte det trenger vi ikke å ta.

Sa nøyaktig det samme. Nesten ordrett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Beste pizzaen får du på Egon, her har de også den beste rømmedressingen :thumbs:

Er det rart at noen anser deg som Troll? Sier så mye rart.

Lenke til kommentar
At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms.

Vet hun at du vet?

(at hun vet at du vet hva hun vet?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms.

Vet hun at du vet?

(at hun vet at du vet hva hun vet?)

Seff,hvordan kan jeg ellers manipulere henne til å tro at vi fremdeles er sammen?

Fikk faktisk høre det fra mannen hun skuvde,good lad.

Slo jo selvfølgelig opp på et offentlig sted.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...