Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebab er nam da Men jeg kunne også tenkt meg andre pizzasjapper enn Peppes og Dolly. Kylling og taco hadde heller ikke gjort noe... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mm. Stemmer for forum-roadtrip til Göteborg for å spise på Pizza Hut Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost. Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser. Det har vel ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det jeg aller helst vil ha er selvfølgelig en Dairy Queen eller 10. Gud, som jeg savner isen der ... Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg var vel bare så fantastisk da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mm. Stemmer for forum-roadtrip til Göteborg for å spise på Pizza Hut Nårda nårda nårda? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Suffocating under words of Sorrow Hva er poenget med å covre en parodi? Parodi? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser. Det har ikke jeg sagt noe som helst om, jeg bare reagerte på at noen ville ha enda flere junkfoodkjeder. Det er jo ikke mangel på muligheter for en rask matbit i noen norske byer. Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mm. Stemmer for forum-roadtrip til Göteborg for å spise på Pizza Hut Count me in. Jeg veit til og med hvilken trikk vi skal ta. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pizza Hut er digg da Men vi har jo mange slike fra før av, tror at Taco Bell og KFC kunne slått til i Norge! For slikt har vi ikke fra før av! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jag med. Jeg kjenner Göteborg som min egen bukselomme Burde være gjennomførbart. Bestiller man buss lenge i forveien koster det rundt 120 kroner fra Oslo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kebab er nam da Men jeg kunne også tenkt meg andre pizzasjapper enn Peppes og Dolly. Kylling og taco hadde heller ikke gjort noe... Pizzabakeren lager grei pizza, det samme gjør "pizza- og kinaekspressen". Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Parodi? Ja? En låt ved navn "Suffocating under words of Sorrow" kan da umulig ha vært alvorlig ment. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost. Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser. I stavanger har man potet-junkfood. Bakt potet altså. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Parodi? Ja? En låt ved navn "Suffocating under words of Sorrow" kan da umulig ha vært alvorlig ment. Jo. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 And do we love it? Yes we do! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Parodi? Ja? En låt ved navn "Suffocating under words of Sorrow" kan da umulig ha vært alvorlig ment. Så bare fordi den har det navnet den har, så kan den ikke være seriøs? Tynn grunn til å kalle en låt en parodi. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Angående pizza: Stort sett bedre med skikkelige pizzasjapper enn fast-food-sjapper. Foretrekker enkeltsjapper, ikke store kjeder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lizzy's i Drammen lager også god pizza! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg