Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to.

Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost.

Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser.

Det har vel ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser.

Det har ikke jeg sagt noe som helst om, jeg bare reagerte på at noen ville ha enda flere junkfoodkjeder. Det er jo ikke mangel på muligheter for en rask matbit i noen norske byer.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to.

Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost.

I stavanger har man potet-junkfood. Bakt potet altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...