Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hahaha. You just made my day. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du glemte en som jeg synes kan virke enkel Hand of blood? Suffocating under words of Sorrow Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eller så kan vi jakte på ekorn med valnøtter og tannpirkere! Suffocating under words of Sorrow Ah, ok Den kan være litt vanskelig et par steder, men funker nok ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Hadde ikke gjort meg noe. Syns noen burde starte sjapper med billige brødskiver og rundstykker med god gammeldags mat. De fleste stedene som selger rundstykker osv er det veldig dyrt... Hm, kanskje jeg skal starte et sånt sted selv Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bruker nylontråd da jeg jakter jeg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er såpass neger at jeg vil ha KFC til Norge. Makan til drittmat (på en positiv måte) skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms. The perfect plan du har vel tenkt å feie over henne en siste gang? kansje hun føler seg litt ekstra skitten etter det ? Det gjelder jo alle forhold. One last screw ligger alltid i kortene. Eksen min hadde sin one last screw, gjorde det slutt og dro tre timer senere. Jeg har ikke vært utro. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gaaah, kjipt å sitte her på skolen og tenke at McDonalds er det eneste jeg får tak i Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Selv har jeg erfart at det finnes opptil flere mellomting mellom fettete fastfood og klassisk husmannskost. Da vil jeg gjerne høre et par eksempler på norsk mat som kunne vært salgbart i f.eks en travel bykjerne, og som ikke kun passer i resturantomgivelser. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tar til takke med et rundstykke jeg. Klarer ikke spise noe annet atm =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er såpass neger at jeg vil ha KFC til Norge. Makan til drittmat (på en positiv måte) skal man lete lenge etter. Kylling-junkfood er det pent lite av i Norge,så den kan jeg si ja til. Har forøvrig smakt ''maten'' på KFC. Bucket of chicken kunne friste meg på en søndag. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Suffocating under words of Sorrow Hva er poenget med å covre en parodi? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja. McDonalds og uttallige kebabsjapper. Trist opplegg. Endret 7. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og lawd, Pizza hut med stuffed crust-pizza... Hvorfor kan de ikke smekke opp et par av de i landets største byer? Jævlig godt spørsmål. Er så evig savn! Var en i Tr.hjem på nittitallet husker jeg, men den gikk konk elns : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det gjelder jo alle forhold. One last screw ligger alltid i kortene. Eksen min hadde sin one last screw, gjorde det slutt og dro tre timer senere. Jeg har ikke vært utro. Sa lovende at det gjelder forhold generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg