KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men Kanin, du er jo både heit og hard-to-get, så navnet ditt passer veldig bra ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor sjekket du det, Kanin? Wikipedia. Navnet mitt (Tale) kommer fra navnet Adelheid. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blarcky; Hvilke låter tror du det er enklest å covre av BFMV? - The poison - Turn to despair - Tears dont fall (om du klarer cleanvokalen) - Just another star - Spit you out - Hit the floor Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åhh. Pizza på Pizza Hut! Syns det er på tide at herligheta kommer seg til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har sett Pizza Hut i Norge jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Usikker,var vel på en flyplass. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blarcky; Hvilke låter tror du det er enklest å covre av BFMV? - The poison - Turn to despair - Tears dont fall (om du klarer cleanvokalen) - Just another star - Spit you out - Hit the floor Lawls Takker Torg3r Du glemte en som jeg synes kan virke enkel Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva er det du hentyder med innleggene dine? Det du antyder at jeg hentyder, sikkert. Åhh. Pizza på Pizza Hut! Syns det er på tide at herligheta kommer seg til Norge. Jess, det vi trenger er mer amerikansk fast-food. Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Syns de kan bytte ut ett par Peppes med Pizza Hut. Det smaker jo så himelsk mye bedre der. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og lawd, Pizza hut med stuffed crust-pizza... Hvorfor kan de ikke smekke opp et par av de i landets største byer? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Omgz. Where?! I Norge er Pizza Hut bar representert på noen flyplasser, i regi av Select Service Partner (SSSP). Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ostesmørbrød Yay, snart ferdig med norsk. IT neste time... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Får begynne å henge på flyplasser jeg da. Ja, mm. Stuffed-Crust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Syns det er på tide at herligheta kommer seg til Norge. Jess, det vi trenger er mer amerikansk fast-food. Jeg skjemmes. Enig med deg der. Amerikanisering av Norge er noe jeg misliker. Endret 7. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dét kan jeg forsåvidt være enig i. Men... jeg vil jo ha pizza. Med stuffed crust. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du glemte en som jeg synes kan virke enkel Hand of blood? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da kan vi bytte ut Burger King eller noe annet røkkel med Pizza Hut, så kan vi hvertfall ha digg amerikansk "fast-food" og ikke møkk som smaker papp. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, la oss heller få opp knekkebrød med brunost-sjapper. Og kanskje en drive-through trøndersodd-sjappe eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg