Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, unødvendig med regn. Jeg vil røyke.

Dessuten er vikarlæreren sur på meg fordi jeg ikke vil sitte å "leke og lære" i photoshop.

Hva om jeg kan photoshop? Er ikke min skyld at det er er masse dødtid når man ikke har modeller å ta bilde av. Skit.

Ansvar for egen læring? :wee:

Jeg vil ha i gang bandet nuh!

Må få tatt pics og slikt etterhvert :woot:

Så meningen med et band er å ha tøffest mulig bilder? Haha, trodde det egentlig sto på musikken, jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms.

The perfect plan :) du har vel tenkt å feie over henne en siste gang? kansje hun føler seg litt ekstra skitten etter det ?

Det gjelder jo alle forhold. One last screw ligger alltid i kortene.

"Feiret" min 100 drapstrussel forrige uke.

Du må være en, unnskyld uttrykket, jævla drittsekk.

Evt ha masse ''fjortisvenner''

Lenke til kommentar

Mulig han har sterke meninger om ting? Og at andre absolutt skal klage på dette, og da er det gjerne små fjortisfolk som kommer med drapstrusler.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg den kebaben jeg ikke kjøpte i går, så skal jeg hjem og underholde besøket mitt. Og lage bordkort til konfirmasjonen på lørdag. Så tror jeg vi egentlig har planer om å grille, men det blir jo nitrist i dette været. Damn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

HoppendeB:Skal du konformeres? Så hyggelig. =)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg den kebaben jeg ikke kjøpte i går, så skal jeg hjem og underholde besøket mitt. Og lage bordkort til konfirmasjonen på lørdag. Så tror jeg vi egentlig har planer om å grille, men det blir jo nitrist i dette været. Damn.

Godt valg med kebaben. Jeg og Hylo datt innom peppes i går, vi. =]

Lenke til kommentar

Mulig han har sterke meninger om ting? Og at andre absolutt skal klage på dette, og da er det gjerne små fjortisfolk som kommer med drapstrusler.

Helt riktig. Jeg har sterke meninger. At folk ikke tåler det, er ikke mitt problem. Man respekter folk selv om man ikke liker flere av meningene deres.

Clvn; Lawls, selvfølgelig. Men noen bilder skal man ta uansett^^

Blarcky; Hvilke låter tror du det er enklest å covre av BFMV? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja, jeg skal konformeres. På tide.

Evt. er det lillebroren min som skal stå i dress og hilse pinlig på gamle slektninger hele dagen.

Det kunne jo ha vært du som skulle stå i dress og hilse pinlig på gamle slektninger hele dagen da.

Jeg har vel ikke snørring på alder'n din.

Edit: :(

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at "sterke meninger" alene ikke er nok, da jeg aldri har fått en eneste en. Det handler mer om hvordan man presenterer synspunktene sine. Man kan jo oppføre seg som en idiot uansett hva man mener.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Prøv Hearts burst into fire.

Nam, pizza. Jeg er så sult1 nå at alt egentlighøres godt ut.

Daniel: Jeg hater å innrømme det, men hvis jeg framstår som en femtenåring, gjør jeg noe feil. :hmm:

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at "sterke meninger" alene ikke er nok, da jeg aldri har fått en eneste en. Det handler mer om hvordan man presenterer synspunktene sine. Man kan jo oppføre seg som en idiot uansett hva man mener.

Hva er det du hentyder med innleggene dine?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...