Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 1) Spise frokost 2) Lese litt akustikk 3) Mekke pizza og se film 4) Sove np: Goatanger's Aim -- August Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sååå.. Hva er planene deres idag? Kommer til å få et stort gammelt skap i dag, sikkert fra starten av 1900-tallet. Tungt og massivt. Liker sånt =] Og så var planen å grille ute i en park, men da må det først stoppe å regne. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Remi! Går det bra? Jo, jeg skal være på skolen til halv fire Så skal jeg hjem og lese samfunnsfag til jeg forgår, jeg har prøve i mårra :S og til slutt skal jeg spille hjemmekamp for sjuerlaget mitt klokka kvart over 8 ^^ //Blarcky Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sååå.. Hva er planene deres idag? 1. Være på skolen 2. Øve til kjemi- og matteprøve. 3. Sove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sååå.. Hva er planene deres idag? 1.sove 2.frokost 3.trene(if i wanna) 4.Lese til examen(if i wanna) 5.kino 6.sove Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sååå.. Hva er planene deres idag? 1.Naturfag 2.Levere skole og datakontrakt 3.Søke om stipend kanskje 4.Gym 5.Slække hjemme Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 To do list : 1. Spise frokost 2. Fikse meg opp 3. butikk 4. Telefoner 5. Slappe av resten av dagen blitt hekta på skikkelig gamle radiosendinger. Genialt at mange streamer amerikansk radio gjenom de siste 70 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hoho, nå er det bare 2-3 dager igjen til jeg blir helt singel. Gleder meg! To gaver får jeg også. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gave når du snart er singel ? Voldsomt forhold du har hatt eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei hun har kjøpt to gaver som jeg venter på å motta. Så kan jeg ''offisielt'' slå opp. (selv om jeg teknisk sett allerede har gjort det) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ahh. du er av den type mennesker når sant skal sies , hver gang jeg selv har prøvd med gaver eller gitt oppmerksomhet til kjæresten i form av gaver så har forholdet tatt slutt innen den neste måneden. Tror det ligger noe i det å gi gaver = slutt på forholdet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hun var utro, da er det ingen vei utenom en brudd. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en konkret definisjon på en drapstrussel? Jeg har over 100 av dem på nettby "Feiret" min 100 drapstrussel forrige uke. Da kan du jo kanskje gi meg en definisjon? Vel, da personen sier han skal drepe deg av en spesiell grunn. Kanskje pga hets mot en religion, rase osv. Fordi han/henne mener du går over streken med meninger og ytringer. Slike småting ^^ Sååå.. Hva er planene deres idag? 1. Sitte sjuk på jobb 2. Sitte sjuk og halvsovende på bussen hjem. 3. Fundere på hvorfor eksen skal være så forbanna grinete på meg og snu vennene mine mot meg 4. Lure på hvordan jeg kan få henne til å slutte med det 5. Msn og game 6. Dø sakte og rolig og lure på om jeg har svineinfluensa xD 7. Sove. Om jeg ikke har daua enda. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det har du rett i ja. skal hvertfall aldri tilgi utroskap igjen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faen, unødvendig med regn. Jeg vil røyke. Dessuten er vikarlæreren sur på meg fordi jeg ikke vil sitte å "leke og lære" i photoshop. Hva om jeg kan photoshop? Er ikke min skyld at det er er masse dødtid når man ikke har modeller å ta bilde av. Skit. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg vil ha i gang bandet nuh! Må få tatt pics og slikt etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Remi! Går det bra? //Blarcky Her går det fint vet du! Leser at du også har det særdeles fortreffelig for tiden ^^ Min to do: Jobbe til 3 Trene til 4 Hjem til ca 5 Kanskje på visning på leilighet om været tillater det (er meldt opphold midt på dagen, nå regner det hjorter og elger) Mat slik innimellom sove rundt halv elleve Ser sikkert en episode av ett eller annet eller en film iløpet av dagen også. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg muligens manipulerer hun til å tro at vi fremdeles er sammen,og at hun derfor har kjøpt to gaver til meg mens hun var i Skottland og England synes jeg er passende straff for utroskap. Dagen etter møte så blir det 3dager ''radiosilence'' deretter slår jeg opp via sms. The perfect plan du har vel tenkt å feie over henne en siste gang? kansje hun føler seg litt ekstra skitten etter det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg