Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 HALLOOOO! Idag fikk jeg en glad nyhet på en litt "trist" dag rammen og kabinettet til gamlingen er kommet Jeg krangla med ei dame på bussen idag, det var underholdene. hun kom alltid med "re*host*tard" xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er hekta på De døde buksene med Her kommer Alex etter å ha brukt noen timer av formiddagen på å spille den på Gitarhelt 3 og nå gjør det så vondt i armene og fingertuppene at jeg ikke klarer å spille mer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg krangla med ei dame på bussen idag, det var underholdene.hun kom alltid med "re*host*tard" xD Hørtes voksent gjort ut av henne. Var hun voksen? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg krangla med ei dame på bussen idag, det var underholdene.hun kom alltid med "re*host*tard" xD Hørtes voksent gjort ut av henne. Var hun voksen? Vi går i samme klasse.. jeg tror hun skifter kjønn, fordi hun bruker en grov "mannestemme" noen ganger i klassen.. plutselig hører vi "VÆR STILLEE" tror hun har sin periode idag. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi går i samme klasse..jeg tror hun skifter kjønn, fordi hun bruker en grov "mannestemme" noen ganger i klassen.. plutselig hører vi "VÆR STILLEE" tror hun har sin periode idag. Vis hun skifter kjønn, så er det akseptabelt å slå henne, go for it! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 tror hun har sin periode idag. Finn en lang pinne og pirk gjentatte ganger på henne. Du vil se en morsom effekt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Vi går i samme klasse..jeg tror hun skifter kjønn, fordi hun bruker en grov "mannestemme" noen ganger i klassen.. plutselig hører vi "VÆR STILLEE" tror hun har sin periode idag. Vis hun skifter kjønn, så er det akseptabelt å slå henne, go for it! Skal tenke på det...snøballer å kaste på henne, funker det? tror hun har sin periode idag. Finn en lang pinne og pirk gjentatte ganger på henne. Du vil se en morsom effekt haha, will do. Edit: dere får lov å skrive noe, også ^^ Endret 24. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Alt er svik og ondskap i sånne gjenger. De kaller hverandre "brødre", men de er jo faen ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bah. Der var sjåføren våkna, dratt på trening og så drar'n til Trondhjem etterpå. Så ble det visst ikke shopping i dag heller, siden venninna mi som jeg skulle handle sko med, fortsatt purker og sover under meg Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har vi et prosjekt om hvilke ting som stenger mobilstråling ute osv. Om noen lurte så virker aluminiumsfolie. Dog er det usmart å legge mobilen i mikrobølgeovn og slå på. Den døde fort. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 liker ikke dette lenger... traff nettop en som ligger på sykehuset, som ble påkjørt, og må amputere venstrefoten rett over kneet, føreren blir mest sansynlig aldri tatt Var det ikke du som traff han da? Anyhow; hvor jobber du, siden du får treffe slike folk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 liker ikke dette lenger... traff nettop en som ligger på sykehuset, som ble påkjørt, og må amputere venstrefoten rett over kneet, føreren blir mest sansynlig aldri tatt Var det ikke du som traff han da? Anyhow; hvor jobber du, siden du får treffe slike folk? var nok ikke jeg jobber som telefonselger, og får derfor kontakt med det meste for og si det slik Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ting har virkelig roet seg her, ser jeg. Oo Jaja. Får håpe det bare er en liten nedtur som kommer til å ta seg opp igjen. Noen som gjør noe morsomt i dag? Jeg ser et program om haier mens jeg blir massert. xD Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jobber som telefonselger, og får derfor kontakt med det meste for og si det slik Uff, bare drit i å tro på alt det der. Har jobba der selv, og de folka juger som faen. Hver gang en av oss ringte var det en ny forklaring, selv om det var samme uka. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Uff, bare drit i å tro på alt det der. Har jobba der selv, og de folka juger som faen.Hver gang en av oss ringte var det en ny forklaring, selv om det var samme uka. det meste tror jeg ikke på.. men dette var da en eldre herremann... og har troen på at dette faktisk var seriøst... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selv eldre herrer kan irritere seg over telefonselgere Espen! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei alle sammen Har dere en fin dag? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Nora! Dagen min er so and so egentlig. Jeg har fri fra jobben, men har ingen å sosialisere meg med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nora: Nei. Jeg drukner i skolearbeid >_< Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Nora! Dagen min er so and so egentlig. Jeg har fri fra jobben, men har ingen å sosialisere meg med. Fint jeg er her da Nora: Nei. Jeg drukner i skolearbeid >_< Skolearbeid ja... Det er det jeg burde gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg