Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vinner Alexander Ryback skal jeg knekke nakken hans.Forferdelig musikk.. Men han kan vel ikke noe for at resten av de han konkurerer mot lager verre musikk? oO Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Snakker vi musikk? Jeg falt for denne som jeg kom over tidligere i dag. Se den gjerne her for ekstra effekt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) God morgen! Våkna og var sur på vekkerklokka mi i morres, og det ble i grunn ikke noe bedre når jeg møtte morra mi og hun spurte nøyaktig de samme spørsmålene som hun gjør hver dag. Til slutt kom jeg meg ut av huset og fikk satt på noe METAL! på ipod'n, og da ble jeg glad //Blarcky Blir man glad av metal? Ja Hurra. Nå skal jeg løpe til bussen. Det er kaldt ute. Sukk. Jeg som ville ha på meg vest Dakar =/ Endret 7. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Morn, snør faktisk her atm. Latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei folkens! Må begyne å oppfatte informasjon bedre. Kom 30 min for tidlig på skolen. *ARG* Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen DNFK! Skolen suger, red bull gjør så den duger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen DNFK! Skolen suger, red bull gjør så den duger Du suger ^^ Og red bull hjelper ikke mot noen ting. Finn opp noe godt som hjelper mot luftveisinfeksjoner istedenfor å sitte der og ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Overtro og hekserier hjelper mot luftveisinfeksjon Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen! Våkna og var sur på vekkerklokka mi i morres, og det ble i grunn ikke noe bedre når jeg møtte morra mi og hun spurte nøyaktig de samme spørsmålene som hun gjør hver dag. Til slutt kom jeg meg ut av huset og fikk satt på noe METAL! på ipod'n, og da ble jeg glad //Blarcky Blir man glad av metal? Som Ghraag () sier, JA! Vinner Alexander Ryback skal jeg knekke nakken hans.Forferdelig musikk.. Første gang jeg hørte den syntes jeg faktisk den var ålreit, men etter at de har spilt den et par millioner ganger på radio skyr jeg den som pesten //Blarcky Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Overtro og hekserier hjelper mot luftveisinfeksjon Jammen, jammen. Finn noe som fungerer xD Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en konkret definisjon på en drapstrussel? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 KRISE! Jeg har glemt å ta med skolekontrakten, og siste frist er idag! Jeg håper inderlig mamma kommer med kontrakten iløpet av dagen! Ellers blir det rævva offentlig skole Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal fremføre sånn muntlig piss i dag ;o DAMN! jeg sliter =( Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en konkret definisjon på en drapstrussel? Jeg har over 100 av dem på nettby "Feiret" min 100 drapstrussel forrige uke. Jeg skal fremføre sånn muntlig piss i dag ;oDAMN! jeg sliter =( Du skulle kanskje øvd litt mer ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og med det var man tilbake i "aksjon" etter et døgn utenfor skolen. Jeg er trøtt, sliten, kald og jævelig. Heldigvis er det tentamen i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mamma kommer med kontrakten idag I'm saved! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har stadig ikke hørt hele låta til Rybak np: Goatanger's Aim -- Graceful Goats Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gi meg heller Arve. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en konkret definisjon på en drapstrussel? Jeg har over 100 av dem på nettby "Feiret" min 100 drapstrussel forrige uke. Da kan du jo kanskje gi meg en definisjon? Jeg har stadig ikke hørt hele låta til Rybak Pris deg lykkelig Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sååå.. Hva er planene deres idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg