Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, blir litt mer enn det Fly tur-retur inkl. forsikring og hotell 6 dager kommer på 8033,- på hver. Det er superbillig! Skal til Japan selv i september. Det blir sikkert konge. Ta masse bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er ikke en ta masse bilder-kind of guy. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Suit yourself ... Endret 7. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Våkna og skjelver helt sjukt av kulde. Er som om blodet mitt er frosset til is! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen dnfk.. I dag er jeg overasskende nok ikke helt zombie.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ditto, TøseGuri! Fantastisk hvor mye bedre dagen blir av å høre på Pink Floyd hele bussturen på vei til jobb Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da satt man på skolen igjen oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ditto, TøseGuri! Fantastisk hvor mye bedre dagen blir av å høre på Pink Floyd hele bussturen på vei til jobb Bussjåføren hadde i dag valgt å sette på jazz, til avveksling fra den evinnelige popmusikken som normalt spilles. Nå er ikke jazz helt min greie, men du verden så deilig med litt avveksling Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Bussjåføren hadde i dag valgt å sette på jazz, til avveksling fra den evinnelige popmusikken som normalt spilles.Nå er ikke jazz helt min greie, men du verden så deilig med litt avveksling Har hørt "iiiimmmm in looooove wiiiith aaaa faaaaairryyyyyyytaaaijjjjlll" hver jævla dag i et par måneder. Var virkelig på tide at jeg fikk meg en mp3-spiller nå, ja Jazz.. Hakke helt klart å komme inn i den sjangeren. Drum n jazz er kult, though. Og om Jan Garbarek er jazz, så har jeg hørt mye på han edit: Fortid og nåtid er visst oppskrytt. Endret 7. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jazz, sier dere? Sjekk ut dZhian & Kamien - herlig blanding av jazz og downtempo. Endret 7. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bussjåføren hadde i dag valgt å sette på jazz, til avveksling fra den evinnelige popmusikken som normalt spilles.Nå er ikke jazz helt min greie, men du verden så deilig med litt avveksling Har hørt "iiiimmmm in looooove wiiiith aaaa faaaaairryyyyyyytaaaijjjjlll" hver jævla dag i et par måneder. Var virkelig på tide at jeg fikk meg en mp3-spiller nå, ja Jazz.. Hakke helt klart å komme inn i den sjangeren. Drum n jazz er kult, though. Og om Jan Garbarek er jazz, så har jeg hørt mye på han edit: Fortid og nåtid er visst oppskrytt. Vinner Rybak Eurovision, så vil den nok dure i et par måneder til Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Våkna og skjelver helt sjukt av kulde. Er som om blodet mitt er frosset til is! Takk det samme ^^ I tillegg hadde jeg smelta helt i natt. Er nok ikke helt frisk nei. Sitter på jobben med bajsvondt i skallen og med en hals jeg ikke klarer å svelge noenting med. Jeg prøver still å spise da, men er sabla vondt x( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jazz, sier dere? Sjekk ut dZhian & Kamien - herlig blanding av jazz og downtempo. *notere bak øret* @sameboe: Jeg vil tro at noen tar ansvar og hyrer en leiemorder i så tilfelle (: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hurra. Nå skal jeg løpe til bussen. Det er kaldt ute. Sukk. Jeg som ville ha på meg vest Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jazz, sier dere? Sjekk ut dZhian & Kamien - herlig blanding av jazz og downtempo. *notere bak øret* @sameboe: Jeg vil tro at noen tar ansvar og hyrer en leiemorder i så tilfelle (: Mulig det, men jeg tviler Oddsen på at han vinner er så god, at nesten ingen andre er i nærheten Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alvorlig? Låta er jo et makkverk av uante dimensjoner. np: dZihan & Kamien - Slowhand Hussein. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alvorlig? Låta er jo et makkverk av uante dimensjoner. np: dZihan & Kamien - Slowhand Hussein. Men resten av låtene er enda verre makkverk av uante dimensjoner, ikke glem at dette er Eurovision Oo Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen! Våkna og var sur på vekkerklokka mi i morres, og det ble i grunn ikke noe bedre når jeg møtte morra mi og hun spurte nøyaktig de samme spørsmålene som hun gjør hver dag. Til slutt kom jeg meg ut av huset og fikk satt på noe METAL! på ipod'n, og da ble jeg glad //Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen! Våkna og var sur på vekkerklokka mi i morres, og det ble i grunn ikke noe bedre når jeg møtte morra mi og hun spurte nøyaktig de samme spørsmålene som hun gjør hver dag. Til slutt kom jeg meg ut av huset og fikk satt på noe METAL! på ipod'n, og da ble jeg glad //Blarcky Blir man glad av metal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vinner Alexander Ryback skal jeg knekke nakken hans. Forferdelig musikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg