Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Gå?

Eventuelt sykle, men da risikerer en å punge, slik at man må kjøpe lappesaker.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går jeg kommer jeg frem neste år en gang :p

Sykler jeg, er jeg død før jeg har kommet til nabokommunen. Jeg har ikke sykla siden 2003 og har ingen planer om å noen sinne gjøre det igjen :p

I hvertfall ikke frivillig.

BTW.

Billigste måte å komme seg fra Steinkjer til Fredrikstad på?

Jeg er dårlig til å google.

Hva er det med deg og Fredrikstad?

Very hawt gal! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Tenkte på det, men så har du voldtektsfaren da. Når man er ei søt, ung jente.
Ta kontakt med et transportfirma og hør om de har noen som skal sørover. Det er rimelig trygt mtp. voldtektsfare. Tenkte ikke at du skulle stille deg langs veien med tommelen ut heller da.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Tenkte på det, men så har du voldtektsfaren da. Når man er ei søt, ung jente.

Regner med at den er særdeles mindre enn i det amerikanske filmer liker å framstille det ;)

De er faktisk vanlige mennesker i et yrke de trives i.

Lenke til kommentar

Aids, jeg har gitt meg med de fantasiene nå.

Funnet meg ei født i 1990. En gammel flamme kan man si. Vi har de samme psykiske ustabilhetene og de samme interessene.

Dog, jeg har lite tvil på at det blir til noe. Avstandsforhold er jeg generelt skeptisk til. I alle fall når den ene delen er sykelig sjalu og den andre er generelt flørtende og sjarmerende med folk :p

Oh wait, det sto fetisj. Jeg leste fjortis.

Vel, fetisjene er det vel verre å finne noen som aksepterer. I alle fall alle :p

Lenke til kommentar
Aids, jeg har gitt meg med de fantasiene nå.

Funnet meg ei født i 1990. En gammel flamme kan man si. Vi har de samme psykiske ustabilhetene og de samme interessene.

Dog, jeg har lite tvil på at det blir til noe. Avstandsforhold er jeg generelt skeptisk til. I alle fall når den ene delen er sykelig sjalu og den andre er generelt flørtende og sjarmerende med folk :p

Oh wait, det sto fetisj. Jeg leste fjortis.

Vel, fetisjene er det vel verre å finne noen som aksepterer. I alle fall alle :p

Du som er den sykelig sjalue antar jeg? Dessuten, når man er psykisk utstabil vet jeg ikke hvor bra det er å parre seg med like psyke mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...