Natrich Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg tar en frivillig ban fra forumet fra idag og til onsdag grunnet eksamen! Snakkes alle sammen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg tar en frivillig ban fra forumet fra idag og til onsdag grunnet eksamen! Snakkes alle sammen Snakkes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heia Steffen Og god natt Natrich. =) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tomt for dasspapir også. *banne lavt* Ouch! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D Utdanning? Jeg går på skole og skal gjøre det en del år til, men det er ikke noe jeg ønsker meg som i materiale. Før gikk jeg alltid å lengta etter å skulle hatt dame og ny pc. Nå er det ikke sånn lenger. Jeg er jo så bortskjemt at det er skammelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Woo, helt tom for vaskepulver.Lover godt når man skal vaske klær. Og jeg er blakk, så får liksom ikke kjøpt noe nytt. Tomt for dasspapir også. *banne lavt* I lol'd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tomt for dasspapir også. *banne lavt*Har du kaffefilter? Sokker? 50-lapp? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eddik var ikke noe jeg hadde i tankene i det hele tatt den tia der. Visste knapt hvilken annen funksjon den hadde enn å være til stede i mors kjøkkenskap Eneste problemet (av erfaring) er at eddiklukten blir liggende i et par dager fremover, før lukten er "nøytralisert". Legger vaskepulver i minnet mitt til neste gang, som en dobbelløsning . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tomt for dasspapir også. *banne lavt* Å rive løvtynne "skiver" av dorullen har også fungert som en nødløsning. Eventuelt avis, men da får du gårsdagens nyheter trykt på ræva, pga trykksverten. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Tomt for dasspapir også. *banne lavt*Har du kaffefilter? Sokker? 50-lapp? ..bordduk, sofatrekk, klær, bokpapir, notatpapir .. 50 - lapp'ene kan du med andre ord spare. Endret 6. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får bare bøffe på skolen. Det har jeg gjort før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skoler og andre tilgjengelige toaletter blir jo nærmest en utømmelig oase for papir og såpe i nød. Det er kun av prinsippielle grunner at majoriteten av befolkninga ikke stjeler mer derifra. Noe som egentlig er bra, for da hadde det blitt et samfunnsproblem å ha fungerende toaletter tilgjengelig for folk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får bare bøffe på skolen. Det har jeg gjort før De har lyspærer, søppelposer, rengjøringsmidler etc også. Kontorrekvisita også så klart. Skjøteledninger tilogmed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 En periode av livet hvor jeg var litt klepto bøffa jeg det jeg kom over. Hadde med meg skrujern og raida dassene på skolen og på treningssenteret. Og jeg hadde en ting for å skru ut skruer, jeg skrudde de ut fra benker og alt mulig Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Svetter man når man svømmer? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 En periode av livet hvor jeg var litt klepto bøffa jeg det jeg kom over. Hadde med meg skrujern og raida dassene på skolen og på treningssenteret. Og jeg hadde en ting for å skru ut skruer, jeg skrudde de ut fra benker og alt mulig Vedder på du gikk over til skruesamler Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Svetter man når man svømmer?Ja. Det var faktisk noen som forska på dette en gang. Gidder ikke leite etter link nå, men konklusjonen var at det gjorde man om man anstrengte seg nok. Man bare merker det ikke pga. vannet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nja, ikke bevisst. Jeg har fortsatt en drøss med skruer og muttere liggende rundt omkring på rommet mitt og i snekkerboden, men Jeg har klart å kontrollere det da. Sitter i auditoriet og drømmer om å skru ut skruene i benkene foran meg, men gjør det aldri. BTW. Billigste måte å komme seg fra Steinkjer til Fredrikstad på? Jeg er dårlig til å google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg