Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D

Utdanning?

Jeg går på skole og skal gjøre det en del år til, men det er ikke noe jeg ønsker meg som i materiale. Før gikk jeg alltid å lengta etter å skulle hatt dame og ny pc. Nå er det ikke sånn lenger. Jeg er jo så bortskjemt at det er skammelig.

Lenke til kommentar
Eddik var ikke noe jeg hadde i tankene i det hele tatt den tia der. Visste knapt hvilken annen funksjon den hadde enn å være til stede i mors kjøkkenskap :p

Eneste problemet (av erfaring) er at eddiklukten blir liggende i et par dager fremover, før lukten er "nøytralisert".

Legger vaskepulver i minnet mitt til neste gang, som en dobbelløsning :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Tomt for dasspapir også. *banne lavt*

Å rive løvtynne "skiver" av dorullen har også fungert som en nødløsning. Eventuelt avis, men da får du gårsdagens nyheter trykt på ræva, pga trykksverten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skoler og andre tilgjengelige toaletter blir jo nærmest en utømmelig oase for papir og såpe i nød. Det er kun av prinsippielle grunner at majoriteten av befolkninga ikke stjeler mer derifra. Noe som egentlig er bra, for da hadde det blitt et samfunnsproblem å ha fungerende toaletter tilgjengelig for folk :hmm:

Lenke til kommentar
Svetter man når man svømmer?
Ja. Det var faktisk noen som forska på dette en gang. Gidder ikke leite etter link nå, men konklusjonen var at det gjorde man om man anstrengte seg nok. Man bare merker det ikke pga. vannet.
Lenke til kommentar

Nja, ikke bevisst. Jeg har fortsatt en drøss med skruer og muttere liggende rundt omkring på rommet mitt og i snekkerboden, men :p

Jeg har klart å kontrollere det da.

Sitter i auditoriet og drømmer om å skru ut skruene i benkene foran meg, men gjør det aldri.

BTW.

Billigste måte å komme seg fra Steinkjer til Fredrikstad på?

Jeg er dårlig til å google.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...