Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du! er fet :oBlow me like the wind? Mer som en støvsuger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pffft. Interwebs er fett. "Og vanlige vaskepulver fjerner ikke slike flekker." Ooh, der minte du meg på noe. Jeg vasker klær Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøver å holde nivå på innleggene mine Du Cyph, du Cyph Er fikset nå Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Mer som en støvsugerWasted again, never ever..... [GETARSOLO] YESH. BISHES! JACKED OPP ON THAT EPLEJUICE AND GIN. Endret 6. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eplejuice og gin? Funker det bra? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =DHva faen klager du over da? Zlatzmann: Ja. Det funker awesome. Gin fungerer også blankt. Endret 6. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eplejuice og gin? Funker det bra?Ja. Du blir full på det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gin er forøvrig et brennevin jeg aldri har skjønt meg på. Det smaker jo ikke godt. Det er som å tygge på granbar for så å drikke vodka. (Ja, jeg har prøvd.) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =DHva faen klager du over da? Ikke sant? Er niks å klage over, men tenker bare at det er litt ille å oppleve i alder av 17 år. Det burrde jo finnes noe jeg kan ønske meg eller hige etter. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Time Warp is awesome! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D To damer! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke sant? Er niks å klage over, men tenker bare at det er litt ille å oppleve i alder av 17 år. Det burrde jo finnes noe jeg kan ønske meg eller hige etter.Du vil få deg en overaskelse ganske snart, tror jeg. "Mye vil ha mer, fanden vil ha fler" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D Utdanning? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke sant? Er niks å klage over, men tenker bare at det er litt ille å oppleve i alder av 17 år. Det burrde jo finnes noe jeg kan ønske meg eller hige etter.Du kan ønske at kåken brenner ned med alle tingene inni og at forsikringen ikke gjelder samt at dama er utro. Da får du noe å ønske deg igjen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D Utdanning? Jeg går på skole og skal gjøre det en del år til, men det er ikke noe jeg ønsker meg som i materiale. Før gikk jeg alltid å lengta etter å skulle hatt dame og ny pc. Nå er det ikke sånn lenger. Jeg er jo så bortskjemt at det er skammelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) "Og vanlige vaskepulver fjerner ikke slike flekker." Men det vaskepulver funker bra til, er å få rent et vegg-til-vegg teppe. Klarte å velte en bøtte med spy etter en fuktig kveld på bygda. Lillebror var behjelpelig og hjalp meg å støvsuge "rent" gulvet - til mors store glede når det gjaldt støvsugeren - og vi fikk det relativt rent. Men fremdeles 3 dager etter var jeg ikke blitt kvitt spylukta. Fant fram noe [REKLAME]Omo vaskepulver[/REKLAME] som jeg strødde over området og gnidde det inn med vann. En times tid senere kunne jeg nok en gang bruke støvsugeren til å fjerne vaskepulveret og teppet var luktefritt =D Endret 6. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den klassiske Eddiken kan jeg nesten med sikkerhet si ville virket også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eddik var ikke noe jeg hadde i tankene i det hele tatt den tia der. Visste knapt hvilken annen funksjon den hadde enn å være til stede i mors kjøkkenskap Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 WAT. Åssen veit du at jeg går på Sonans? Og heeeei, Egil. Har du det bra? Til og med jeg vet det du sa det på TG Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Woo, helt tom for vaskepulver. Lover godt når man skal vaske klær. Og jeg er blakk, så får liksom ikke kjøpt noe nytt. Tomt for dasspapir også. *banne lavt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg