Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D

Lenke til kommentar
Det er ille når man begynner å føle at du har alt du trenger i livet. Jeg har lenge higet etter ny pc, og nå har jeg det. Jeg har TV, jeg har PS3, jeg har dame, jeg har alt. Det er ingenting jeg ønsker meg eller trenger lenger. Så nå er det bare å spare til lappen som gjenstår =D
Hva faen klager du over da?

Zlatzmann: Ja. Det funker awesome. Gin fungerer også blankt.

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Eplejuice og gin? Funker det bra?
Ja. Du blir full på det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gin er forøvrig et brennevin jeg aldri har skjønt meg på. Det smaker jo ikke godt. Det er som å tygge på granbar for så å drikke vodka. (Ja, jeg har prøvd.)
Lenke til kommentar
Hva faen klager du over da?

Ikke sant? Er niks å klage over, men tenker bare at det er litt ille å oppleve i alder av 17 år. Det burrde jo finnes noe jeg kan ønske meg eller hige etter.

Lenke til kommentar

To damer!

Lenke til kommentar
Ikke sant? Er niks å klage over, men tenker bare at det er litt ille å oppleve i alder av 17 år. Det burrde jo finnes noe jeg kan ønske meg eller hige etter.
Du vil få deg en overaskelse ganske snart, tror jeg.

"Mye vil ha mer, fanden vil ha fler"

Lenke til kommentar

Utdanning?

Lenke til kommentar
Du kan ønske at kåken brenner ned med alle tingene inni og at forsikringen ikke gjelder samt at dama er utro. Da får du noe å ønske deg igjen.
Lenke til kommentar

Utdanning?

Jeg går på skole og skal gjøre det en del år til, men det er ikke noe jeg ønsker meg som i materiale. Før gikk jeg alltid å lengta etter å skulle hatt dame og ny pc. Nå er det ikke sånn lenger. Jeg er jo så bortskjemt at det er skammelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

"Og vanlige vaskepulver fjerner ikke slike flekker."

Men det vaskepulver funker bra til, er å få rent et vegg-til-vegg teppe. Klarte å velte en bøtte med spy etter en fuktig kveld på bygda. Lillebror var behjelpelig og hjalp meg å støvsuge "rent" gulvet - til mors store glede når det gjaldt støvsugeren - og vi fikk det relativt rent. Men fremdeles 3 dager etter var jeg ikke blitt kvitt spylukta. Fant fram noe [REKLAME]Omo vaskepulver[/REKLAME] som jeg strødde over området og gnidde det inn med vann. En times tid senere kunne jeg nok en gang bruke støvsugeren til å fjerne vaskepulveret og teppet var luktefritt =D

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eddik var ikke noe jeg hadde i tankene i det hele tatt den tia der. Visste knapt hvilken annen funksjon den hadde enn å være til stede i mors kjøkkenskap :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...