Jann - Ove Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 b-real: leketøy, som i at det er gøy å holde på med det. Enkelte av knivene er utrolig lekre, og teknkken tar tid - men resultatet blir bra og følelsen av kaldt stål mot bar hud er ganske herlig. Skal man være litt praktisk så er en DE-høvel enklere og fremdeles utrolig mye bedre enn moderne plastjall på alle områder. Det er litt styr med vedlikehold av kniver, med en DE-høvel holder det å skifte blad og rengjøre den engang iblandt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er så forbanna lei fotball, spesielt i DNFK Og der har vi årsaken til at vi ikke buser inn slik i dnfk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og der var brødet borte. Håper i alle fall jeg er mett de neste 9 dagene Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var ute og cruisa en tur i kjerra til mamma nå. Kjørte 80 i tunnelen, det var heftig Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hm, jeg vil ha Knochout-shots fra Peppes! Også vil jeg at "jenta" skal logge på msn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oi,oi,oi!! Øvrebø får en kjip dag på jobben i morgen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hm, jeg vil ha Knochout-shots fra Peppes!Også vil jeg at "jenta" skal logge på msn! hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hm, jeg vil ha Knochout-shots fra Peppes!Også vil jeg at "jenta" skal logge på msn! Jeg er da på msn, jeg. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... Kanin: Endret 6. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... Kanin: Hun hørtes digg ut egentlig Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du har forstått det helt riktig Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pffft. Interwebs er fett. Du! er fet :o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Du har forstått det helt riktig Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" Jeg misunner deg Blarcky! *sukk* se på Cyph Endret 6. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lurer på om jeg skal vandre rundt 17. til 19. mai og blåse i fløyte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøver å holde nivå på innleggene mine Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pffft. Interwebs er fett. Du! er fet :o hvordan ord kan endre betydning. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Pffft. Interwebs er fett. Du! er fet :o Blow me like the wind? Endret 6. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pffft. Interwebs er fett. "Og vanlige vaskepulver fjerner ikke slike flekker." Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du har forstått det helt riktig Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" Kjærlighet gjør mye rart med en... Prøver å holde nivå på innleggene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg