Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

b-real: leketøy, som i at det er gøy å holde på med det. Enkelte av knivene er utrolig lekre, og teknkken tar tid - men resultatet blir bra og følelsen av kaldt stål mot bar hud er ganske herlig.

Skal man være litt praktisk så er en DE-høvel enklere og fremdeles utrolig mye bedre enn moderne plastjall på alle områder. Det er litt styr med vedlikehold av kniver, med en DE-høvel holder det å skifte blad og rengjøre den engang iblandt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO

Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... :love:

Kanin: :fun:

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
hvem er "jenta"? Hun hørtes mystisk ut oO

Hun søte som sitter ved siden av meg på skolen, som setter hele maskineriet i hodet mitt ut av funksjon bare ved å smile og se på meg med det nydelige ansiktet hennes... :love:

Kanin: :fun:

Hun hørtes digg ut egentlig ;)

Lenke til kommentar
Du har forstått det helt riktig :)

Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" :thumbup:

:ohmy: Jeg misunner deg Blarcky!

*sukk* se på Cyph :hrm:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Du har forstått det helt riktig :)

Bortsett fra at jeg ikke bruker ordet "digg," dvs. det kommer ann på humøret mitt, men vanligvis bruker jeg ordet "vakker" :thumbup:

:ohmy:

Kjærlighet gjør mye rart med en... :innocent:

:ohmy:
Prøver å holde nivå på innleggene mine :p

:whistle:

:thumbup:

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive