Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er faktisk ikke positivt å ha mange poster i dnfk. Er vel ikke negativt heller... Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ Så målet er ikke å få barnebarn? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ da vil jeg be deg rekonsiderere dine mål med livet. Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ Så målet er ikke å få barnebarn? Nei, det har jeg jo allerede... ehhh. Fail! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det positivt å ha mange poster i DNFK...? Jeg tviler. Det viser bare et tegn på mangel av venner og sosialt samvær. Er du rar, jeg er på topp 10 og har da mange gode venner, og sosialt samvær Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herregud så mykje fint som skjer om dagen, nyopna tattoostudio 500m. frå heimen, eg har byta ut røyken med snus, samt det at plenen byrjar ta seg saman, og fortreng mosen. HURRA! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Undrer på om jeg skal bestille noe ifra barbershop.no. Har fryktelig lyst på en barberkniv men det koster jo pinadø tusenlappen for en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grilling. Tenkte jeg og. Det i seg selv er skremmende. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Halla Mephistopheles! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herregud så mykje fint som skjer om dagen, nyopna tattoostudio 500m. frå heimen, eg har byta ut røyken med snus, samt det at plenen byrjar ta seg saman, og fortreng mosen. HURRA! Jeg vil aldri ha egen plen å bekymre meg over...ellers takk Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herregud så mykje fint som skjer om dagen, nyopna tattoostudio 500m. frå heimen, eg har byta ut røyken med snus, samt det at plenen byrjar ta seg saman, og fortreng mosen. HURRA! Gratulerer da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ Revurder om du skal gidde å leve. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) slett lizm Endret 6. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt til jeg er 60 er å kunne lese gamle DNFK sider som jeg har skrevet på, sammen med barnebarna mine ^^ Revurder om du skal gidde å leve. Den svei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt er å overleve til jeg er 30 uten å være gjeldsslave eller uteligger. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt er å overleve til jeg er 30 uten å være gjeldsslave eller uteligger. Forsent for meg det Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt er å overleve til jeg er 30 uten å være gjeldsslave eller uteligger. Ikke så dumt mål i grunn det Mitt er å ..... ha det gøy, forever and always! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Målet mitt er å overleve til jeg er 30 uten å være gjeldsslave eller uteligger. +1 Selv om det blir veldig vanskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg