Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjenner følelsen. Jeg sitter og ser LA ink, jeg. :wee:

Jeg har lyst på tattovering, men vet ikke hva jeg vil ha.. Eller jo.. Jeg vil ha en ape på skuldra, sånn litt over brystet, så er jeg aldri aleine, må bare finne en ape jeg kan tattovere inn, er det noen som melder seg frivillig til å tegne en ape? den skal være litt tegneserie aktig med rundt ansikt og ørene stikker ut på siden av hodet og tynn strekmann kropp... Og en lang hale med krøll i slutten... :D

Lenke til kommentar
Jeg skal ha to x'er et sted på kroppen og "viginti" skrevet på fingeren, noe ala det de har i The Boondock Saints

Hadde vært gøy å hadd "Elwo" over knokene på høyre hånd, og "od" på venstre hånd :wee:

Blues Brothers FTW!

It's got a cop motor, a 440 cubic inch plant, it's got cop tires, cop suspensions, cop shocks. It's a model made before catalytic converters so it'll run good on regular gas. What do you say, is it the new Bluesmobile or what?

Lenke til kommentar
Jeg skal ha to x'er et sted på kroppen og "viginti" skrevet på fingeren, noe ala det de har i The Boondock Saints

Hadde vært gøy å hadd "Elwo" over knokene på høyre hånd, og "od" på venstre hånd :wee:

Blues Brothers FTW!

Det hadde faktisk vært noe ^^

edit: Jeg kunne hatt S O S J O J U R O R, en på hver knoke :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...