Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 rule: ALDRI skryt på deg ting, hvertfall ikke at man har høyt nivå i sine poster Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg sa at jeg prøver! ikke at jeg har Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Faen! Her har jeg sittet og gjort matte i hele dag og så beskylder min far meg for og å sittet på PC hele tiden. Faen ikke lett å være meg Og ikke kom med noe om at barna i Afrika har det mye verre en meg, at de sulter osv. Jeg er sur. Endret 6. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faen! Her har jeg sittet og gjort matte i hele dag og så beskylder min far meg for og å sittet på PC hele tiden. Faen ikke lett å være meg Og ikke kom med noe om at barna i Afrika har det mye verre en meg, at de sulter osv. Jeg er sur. Skulle til å slenge ut en kommentar om at barna i Afrika har det mye værre enn deg, men gidder ikke når du er så sur. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tropo Har så dårlig økonomi at jeg har bare hatt råd til å kjøpe en flaske. Spandere? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det bare meg eller får man ikke tak i eplenektar i butikken lenger? :S Kanskje du har gått inn i feil butikk? Mkay. Stikker til nye leiligheten jeg, prates. Mmmkay. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Hei hei ^^, Skjer Glufsa ^^,? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det bare meg eller får man ikke tak i eplenektar i butikken lenger? :S Kanskje du har gått inn i feil butikk? Mkay. Stikker til nye leiligheten jeg, prates. Mmmkay. Mmmkay Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Ikke meg nei :/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Ikke meg nei :/ Vi er nok oversett Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Hei hei ^^, Skjer Glufsa ^^,? Jeg har lyst på kake! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Planet of the Apes (2001 remake) sett igjen gitt. Stadig helt brukbar, tror jeg foretrekker originalen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Ikke meg nei :/ Hei! Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Ikke meg nei :/ Vi er nok oversett Hei! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Zlatzman, teletubbiekid, Sameboe, WhiteKnight, Ballus, Gryterett, Kexxy er Sexxy!, Jann - Ove og Lars! Hei hei ^^, Skjer Glufsa ^^,? Jeg har lyst på kake! hmm...Du har blitt veldig glad i kake i det siste du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg