CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal drikke vin samtidig som jeg spiller fotball. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg blir muligens å se i forsvar etter å ha inntatt betydelige mengder alkohol - fotball er virkelig ikke min greie. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal drikke vin samtidig som jeg spiller fotball. Høres ut som jeg får det meget lett å komme forbi folk som skal spille mot ^^. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal drikke vin samtidig som jeg spiller fotball. Lol. Synes jeg ser deg. Springe rundt med en sånn camelback full av vin og slangen i kjeften. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg blir muligens å se i forsvar etter å ha inntatt betydelige mengder alkohol - fotball er virkelig ikke min greie. Avtale. Jeg kommer inn som quarterback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I'll bring the lotion. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Søvn er blant mine topp 3 favorittaktiviteter, sammen med døsing og slacking QFT! Kom deg på HW fotball til sommeren, og ta med Cinque Hehe.. Det blir i så fall som aktiv tilskuer med en kartong vin for min del Du som meg, mann! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal drikke vin samtidig som jeg spiller fotball. Lol. Synes jeg ser deg. Springe rundt med en sånn camelback full av vin og slangen i kjeften. Fikk lyst til å ta turen innom paint nå, men busy ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ang HW-fotballen er jeg med som drikkende aktiv tilskuer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ang HW-fotballen er jeg med som drikkende aktiv tilskuer. Tar den! Er ikke lett å spille FOTball når man sitter i rullestol! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oda, Du kan rive meg opp med lange negler. Gi meg navn på dyr som kryper Kan ringe meg opp fra en annen seng Og kaste glass og flasker på meg når du kommer hjem Men det er én ting, lille pike Kanskje du tror det, men jeg blir aldri Slaven din ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for at du siterer DumDum Boys til meg, Smurf1. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ang HW-fotballen er jeg med som drikkende aktiv tilskuer. Tullpreik! Jeg kommer til å piske deg frem til du sparker den forbanna ballen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om Mbjoren kommer så krever jeg kake. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg orker ikke trange bukser lenger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MrBjoern skal være med, uansett om han kommer frivillig eller jeg må dra ham etter håret med meg fra Drammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg orker ikke trange bukser lenger.Løsning: Gå naken! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for at du siterer DumDum Boys til meg, Smurf1. Yeah, og jeg mener det også : o Vel, jeg mener mye rart. Men jeg er ikke villig til å være noens slave. Er lei sub. Derimot kan jeg være bitcha di for litt mat ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tenkte mer på det faktum at spiser man melkeprodukter, kjøtt eller bakverk får man i seg transfettsyrer uansett. Det er lite vits i å tyte over palmitinsyre når den virkelige synderen er transfettet, som øker LDL-kolesterolet i blodet. Er man bekymret for kolesterolet men elsker margarinen sin kan man kompensere med å spise mye fiber og plantesteroler og veie opp for det reduserte opptaket av vitamin A med å spise noen ekstra gulrøtter daglig. Tydeligvis har ikke folk som svarte på den artikkelen fått med seg at det er tilsetningen av plantesteroler i hjertego-produktene som fører til senkningen av kolesterolet i blodet, der de klager over bruken av planteolje i produktene. Jeg er sikker på at mange som leste den artikkelen nå har sluttet å kjøpe de nevnte produktene i den tro at de blir mindre utsatt for hjerte- og karsykdommer. De kommer allikevel til å trene for lite, fortsette konsumet av raske karbohydrater og transfett, og mest sannsynlig ete både ost, egg og biff med hjertens lyst.. Ironien lyser lang vei. Så de tolket artikkelen som at de skal slutte å spise alt fett med unntak av plantefett. Det kan de jo glemme. Dessuten er jo plantefettet med på å forebygge åreforkalkning, hvor mettet fett har den motsatte virkningen. Hvis de klager over bruken av planteolje i produktene er det ikke så rart at det finnes så mange med livsstilssykdommer. Har de som kommenterte på artikkelen misforstått helt, slik at de tror at det er usunt å spise plantefett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg