Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. +1 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Du vet, jeg blir fortsatt fascinert av nicket ditt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Ja, prøver å komme meg opp kl.8 hver morgen, men jeg våkner rundt 10-11 tida Det er altfor deilig å ligge å småsove Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Du vet, jeg blir fortsatt fascinert av nicket ditt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Du vet, jeg blir fortsatt fascinert av nicket ditt Den skulle vært avataren din om GIF var tillat xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Søvn er blant mine topp 3 favorittaktiviteter, sammen med døsing og slacking Endret 6. mai 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ja, det hadde virkelig vært noe. Tatt den helt ut, liksom. Og den lista kan jeg være veldig enig i, Llandari! Endret 6. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom deg på HW fotball til sommeren, og ta med Cinque Hehe.. Det blir i så fall som aktiv tilskuer med en kartong vin for min del Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mhm... Slacke litt i sofaen med meg? Kjeder meg litt... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom deg på HW fotball til sommeren, og ta med Cinque Hehe.. Det blir i så fall som aktiv tilskuer med en kartong vin for min del Flllott, er omtrent sånn mine planer for forumfotball ser ut óg. Og ja, Llandari. Hadde absolutt gått for det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom deg på HW fotball til sommeren, og ta med Cinque Hehe.. Det blir i så fall som aktiv tilskuer med en kartong vin for min del Det blir neppe bare deg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vin? *sigh* Nei altså, Hylo, meg og to kasser med øl. Og øltønna mi populært kalt magen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror vi óg har seriøse planer om konsumering av øl. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det normalt å ha problemer med å få ned tre halvlitere på 2 1/2 timer? Faen, savner å bare kunne bøtte nedpå med 6-10 øl etterfulgt av heimert. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Klarer egentlig bare å drikke rikelig om det er utepils jeg drikker. Så sånn sett så tror jeg at alle de som skal være med på fotballgreiene her må bli med meg på en pub etter kampen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) NRK og FBI's redaksjon og Co har kommet frem til at "Den tyktflytende palmeoljen som er i mange matvarer, legger seg rundt hjertet og i blodårene." Ikke uventet kommer kommentarer fra leserene, rasende kommentarer. Snakker om å forandre folks holdninger til enkelte produkter på kort tid De samme personene som sutrer der av uvitenhet tyller nok i seg transfett fra helvette daglig, slik som alle oss andre. Du er syk om du klarer å spise vanlig mat i en uke uten å få i deg mettet fett. Men det er rett det de sier om at de fleste trenger mer umettet fett enn det de egentlig får i seg. Jeg tenkte mer på det faktum at spiser man melkeprodukter, kjøtt eller bakverk får man i seg transfettsyrer uansett. Det er lite vits i å tyte over palmitinsyre når den virkelige synderen er transfettet, som øker LDL-kolesterolet i blodet. Er man bekymret for kolesterolet men elsker margarinen sin kan man kompensere med å spise mye fiber og plantesteroler og veie opp for det reduserte opptaket av vitamin A med å spise noen ekstra gulrøtter daglig. Tydeligvis har ikke folk som svarte på den artikkelen fått med seg at det er tilsetningen av plantesteroler i hjertego-produktene som fører til senkningen av kolesterolet i blodet, der de klager over bruken av planteolje i produktene. Jeg er sikker på at mange som leste den artikkelen nå har sluttet å kjøpe de nevnte produktene i den tro at de blir mindre utsatt for hjerte- og karsykdommer. De kommer allikevel til å trene for lite, fortsette konsumet av raske karbohydrater og transfett, og mest sannsynlig ete både ost, egg og biff med hjertens lyst.. Ironien lyser lang vei. Endret 6. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg