teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker kake! Hvor mye credz får jeg for det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mat var så jæææææææææææævlig digg! Det var ikke mora di. I know 8D Jeg liker kake! Hvor mye credz får jeg for det? Lite, alle her liker kake! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei bassen:DHei, lillegutt. edit: Joda. Går bra her. Kunne vært mye verre Godt og høre=) Nå ble jeg glad:D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker luft. Noen som kommer på noe enda mer banalt? Lys er ok. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 NRK og FBI's redaksjon og Co har kommet frem til at "Den tyktflytende palmeoljen som er i mange matvarer, legger seg rundt hjertet og i blodårene." Ikke uventet kommer kommentarer fra leserene, rasende kommentarer. Snakker om å forandre folks holdninger til enkelte produkter på kort tid De samme personene som sutrer der av uvitenhet tyller nok i seg transfett fra helvette daglig, slik som alle oss andre. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker agurkskiver dyppet i fløtesaus Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Halla Datasmurf, Hoppende Bryster, Blarcky, Steffengd, Ballus, Egilanso, Enojo og teletubbiekid! Endret 6. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei midnattsvandreren =) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Midnight_walker har skjønt greia Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hilse på newfagsene? HAAAAAAAAAAALLLOOOOOOOOO;D Endret 6. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Å kjøpe blender er noe av det lureste jeg har gjort *skåle med milkshake* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Halla Datasmurf, Hoppende Bryster, Blarcky, Steffengd, Ballus, Egilanso, Enojo og teletubbiekid! And you forgot me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Steffen same! *klemme sånn på en småfornærmet nordlending bosatt i sør* Endret 6. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heihei! Jeg har sovet. Ooo, søvn... Jeg liker også søvn Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Steffen same! *klemme sånn på en småfornærmet nordlending bosatt i sør* Åssen gjør man det egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Steffen same! *klemme sånn på en småfornærmet nordlending bosatt i sør* Egil *klemme tilbake* Kom deg på HW fotball til sommeren, og ta med Cinque Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 NRK og FBI's redaksjon og Co har kommet frem til at "Den tyktflytende palmeoljen som er i mange matvarer, legger seg rundt hjertet og i blodårene." Ikke uventet kommer kommentarer fra leserene, rasende kommentarer. Snakker om å forandre folks holdninger til enkelte produkter på kort tid De samme personene som sutrer der av uvitenhet tyller nok i seg transfett fra helvette daglig, slik som alle oss andre. Du er syk om du klarer å spise vanlig mat i en uke uten å få i deg mettet fett. Men det er rett det de sier om at de fleste trenger mer umettet fett enn det de egentlig får i seg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Søvn er veldig flott. Det er kanskje noe av det fineste jeg veit om. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei Sameboe! Endret 6. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg