Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Luft er herlig.Nesten like herlig som musikk. Egentlig enig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom på mi sida, ooh, av di grind! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sola! Den liker jeg. Jeg og. Og jeg har selvfølgelig naturfagsprøve i morgen. Jeg helst ut, men må sitte her og lese i en bok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hai thar! Klassa mi trakk Engelsk til skriftlig eksamen i dag, så nå har jeg fri til neste onsdag kl. 1, samt at jeg er sikker på å få en 5'er! Life is goood BTW; Lynyrd Skynyrd i spektrum 26. mai, noen som skal? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er glad i organiske stoffer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva skjer her da? Han far har sovet middagsluren sin:P Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 NRK og FBI's redaksjon og Co har kommet frem til at "Den tyktflytende palmeoljen som er i mange matvarer, legger seg rundt hjertet og i blodårene." Ikke uventet kommer kommentarer fra leserene, rasende kommentarer. Snakker om å forandre folks holdninger til enkelte produkter på kort tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva skjer her da? ...Ellers ligger jeg på sofaen og slapper maks av etter å ha spist middag bestående av oksestek ala Fjordland. Sliten etter fjelltur nr.5 på 8 dager. Største toppen tok jeg i dag og valgte uvitende den bratteste ruten. Men faen så godt det gjør når en er kommet ned i bilen igjen ^^, Også har jeg funnet fram Monkey Island 1 på pcn, kaffe og kjeks nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mat var så jæææææææææææævlig digg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mat var så jæææææææææææævlig digg! Det var ikke mora di. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva skjer her da? ...Ellers ligger jeg på sofaen og slapper maks av etter å ha spist middag bestående av oksestek ala Fjordland. Sliten etter fjelltur nr.5 på 8 dager. Største toppen tok jeg i dag og valgte uvitende den bratteste ruten. Men faen så godt det gjør når en er kommet ned i bilen igjen ^^, Også har jeg funnet fram Monkey Island 1 på pcn, kaffe og kjeks nå Skal sette opp mitt nye I7 system og kose meg=) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mat var så jæææææææææææævlig digg! Det var ikke mora di. Nå liker jeg Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå liker jeg Lars Det gjør Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor faren din også! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Mat var så jæææææææææææævlig digg! Det var ikke mora di. Hei bassen:D Går det bra? Endret 6. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei bassen:DHei, lillegutt. edit: Joda. Går bra her. Kunne vært mye verre Endret 6. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå liker jeg Lars Det gjør Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor faren din også! Nå liker jeg ikke Lars lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg