hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 yo sup bishes? Kos og klask fra Lars og Jonas Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jadda, Win7-instalasjon + vmware på villspor og ting tar tid. Se på cpubruken. Liker Vista sånt? NEI Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 What's up biatches!? *yo yo in da hood* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 yo sup bishes? Kos og klask fra Lars og Jonas Yo maddafakka. Juzz hangin witha boyz'n cruisin for bishes. Kos og klask til Lars og Jonas fra Lars Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 yo sup bishes? Kos og klask fra Lars og Jonas Musikk, sulten og.... kjeder meg -.-'' Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva står på folkens? long time no see! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 huff, i dag har jeg løpt 3300-metern med klassen, rundt Sognsvann Lite gøy i grunn, og nå er jeg grisesulten Heldigvis er det et lite skår i gleden, og det skåret heter Bullet for My Valentine! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 CSS er bedre en WoW Smurf Æsj nei, Source suger. 1.3 ftw, dog, jeg biter i det sure eplet og spiller 1.6 for det meste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 huff, i dag har jeg løpt 3300-metern med klassen, rundt Sognsvann Lite gøy i grunn, og nå er jeg grisesulten Heldigvis er det et lite skår i gleden, og det skåret heter Bullet for My Valentine! Er 800 meteren for meg imorgen! Da skal jeg bli best i klassen har jeg bestemt meg for! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Selv har jeg aldri hatt noe sansen for CS. Var god, men mest pga reaksjonsevne og aim når jeg spilte noen få ganger. Ellers ligger jeg på sofaen og slapper maks av etter å ha spist middag bestående av oksestek ala Fjordland. Sliten etter fjelltur nr.5 på 8 dager. Største toppen tok jeg i dag og valgte uvitende den bratteste ruten. Men faen så godt det gjør når en er kommet ned i bilen igjen ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 huff, i dag har jeg løpt 3300-metern med klassen, rundt Sognsvann Lite gøy i grunn, og nå er jeg grisesulten Heldigvis er det et lite skår i gleden, og det skåret heter Bullet for My Valentine! Hahahhaa! Stakkars deg. Huff, husker vi løpte sognsvann to ganger i året før. Gikk på ungdomskolen rett ved siden av der... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 huff, i dag har jeg løpt 3300-metern med klassen, rundt Sognsvann Lite gøy i grunn, og nå er jeg grisesulten Heldigvis er det et lite skår i gleden, og det skåret heter Bullet for My Valentine! Kan jeg få foreslå at du slutter å bruke uttrykk du ikke aner hva betyr? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Abusus non tollit usum. Kan bruk av uttrykk som ingen aner hva betyr fungere som et kompromiss? Endret 6. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er 800 meteren for meg imorgen! Da skal jeg bli best i klassen har jeg bestemt meg for! Løkke tel! huff, i dag har jeg løpt 3300-metern med klassen, rundt Sognsvann Lite gøy i grunn, og nå er jeg grisesulten Heldigvis er det et lite skår i gleden, og det skåret heter Bullet for My Valentine! Kan jeg få foreslå at du slutter å bruke uttrykk du ikke aner hva betyr? LOL, så det nå, du har et poeng Er så sliten at huet mitt ikke fungerer ordentlig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg gleder meg til sommerferien. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg liker luft. Noen som kommer på noe enda mer banalt? Endret 6. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker luft. Jeg er enig, det er ganske kjekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Luft er herlig. Nesten like herlig som musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg