Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Amanita, ja, det vet jeg også. Hadde jeg bare hatt penger til å kjøpe ting og tang nå som det er gode tider for det =/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har mer sansen for The Game enn 50-øringen og G-punkt( unit) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Neeh. Betyr nok at hun har hørt dem, hehehe......heh. Greitt nok at det var slik det skulle tolkes når fattern til b-real sa det. Den t-skjorten er genial. Tenk hvor mange hatere du får. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fattern til b-real er ikke her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hu brukte blåååååå fløyeeeel *gaule* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hu brukte blåååååå fløyeeeel *gaule* Herlig sang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "TIME Magazine has announced the most influential person in the world in 2009 to be 4chan founder Moot, or Christopher Poole as he is sometimes known. Moot received 16,794,368 votes and an influence rating which saw him beat such insignificant figures as Barack Obama and Vladimir Putin. 4chan itself likely needs no introduction, being long since reviled as a major vector of memetic contagion, each of its users a willing plague bacillus. Moot himself can occasionally be seen trying to take credit for the tumourous development of the site, but is otherwise an insignificant figure scorned by his irreverent followers. Moot for his part denies manipulating the drone like masses who inhabit 4chan into mindlessly voting for him in the same way the queen of a hive might influence the actions of her brood, but Time did report several foiled attempts to hack the vote’s outcome. The results themselves were decided exclusively by a process of online voting, likely explaining the result. Time.com’s overseer is embarrassed: “I would remind anyone who doubts the results that this is an Internet poll. Doubting the results is kind of the point.”" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå har jeg fått skiene jeg vant fra Coca-Cola. HELDIGVIS HAR IKKE ALL SNØEN SMELTET SLIK AT JEG MÅ VENTE ET HALVT ÅR FØR JEG FÅR BRUKT DEM! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå feirer jeg meg selv med litt sushi og en greit glass med Imsdal. Senere får jeg besøk av en kamerat, da blir det kaffe og kaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heiia det blir mat snart Hva som skjer ?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg gamer WoW og vurderer å game CS i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 CSS er bedre en WoW Smurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg savner Chris Hvorfor? Har du drept han og hakket han opp i småbiter som du har foret til gullfiskene? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg savner Chris Hvorfor? Har du drept han og hakket han opp i småbiter som du har foret til gullfiskene? Noe sånt, ja.. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg