tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 @Fluesopp: Så min samling av vodkaflasker, ølflasker og "spylerveske-kanner som har inneholdt noe annet enn spyleveske" ikke er bra tegn på en tenåringsalkoholiker? =( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? At dere er bra for hverandre og ikke drar hverandre ned. Et sunt forhold er når man gir hverandre "ting" ( i psykisk forstand altså), slik at bygger opp forholdet. Og ha et seriøst forhold er ikke lett siden begge 2 vil gjerne føle at forholdet gir noe. Derfor er det viktigg og prate sammen, si hva man føler, ta opp ting som plager deg osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Åh, nå er jeg helt blakk. Og det er fortsatt 9 dager igjen til stipendet tikker inn, ja ja ... Ikke bra, ikke bra. Ting koster penger vet du. Festivalpass til Pstereo, for eksempel, det koster penger. Men det er verdt det! Clockworktoy: Skjerpings. Ooh, skal du på Pstereo? Det har jeg evig lyst til, ville i fjor også, men hadde verken tid eller råd =/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 @Fluesopp: Så min samling av vodkaflasker, ølflasker og "spylerveske-kanner som har inneholdt noe annet enn spyleveske" ikke er bra tegn på en tenåringsalkoholiker? =( Lillegutt, spre det rundt på hele uka, så kan vi se ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 @Fluesopp: Så min samling av vodkaflasker, ølflasker og "spylerveske-kanner som har inneholdt noe annet enn spyleveske" ikke er bra tegn på en tenåringsalkoholiker? =( Hvis jeg skal ta det helt alvorlig så høres du ut som meg når jeg var på alderen din. Men jeg er ikke en som gir moral-preiker...fungerer aldri. Det jeg vil si er at du bør være forsiktig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Evt. min samling generelt av tomme sprit-, vin-, mjød- og ølflasker, samt dunker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 @Fluesopp: Så min samling av vodkaflasker, ølflasker og "spylerveske-kanner som har inneholdt noe annet enn spyleveske" ikke er bra tegn på en tenåringsalkoholiker? =( Lillegutt, spre det rundt på hele uka, så kan vi se ^^ Ja.... Kroppen din bruker nesten en uke på og ta seg inn igjen etter en dag med drikking. Da sier det seg selv at og drikke hver dag ikke er bra. Men så er det om du drikker bare for kos eller drikker du for og bli full Som meg? Det vet du best selv hvis du er ærlig overfor deg selv. JEg sier bare vær forsiktig, jeg har vært der du er nå Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ooh, skal du på Pstereo?Det har jeg evig lyst til, ville i fjor også, men hadde verken tid eller råd =/ Må nesten det. Muligheten til å få sett tre av mine favorittband live kan jeg ikke la gå fra meg. I hvert fall ikke når det hele nærmest foregår i bakgården. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MEN HJELP MEG DA. Ikke bare sitt der å glo Gi meg et par timer. Jeg må tross alt renne bortover xD Jammen seriøst:( Jeg klarer ikke rydde alt alene. xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er kos å være full? Unnskyld meg, men det finnes ærlig talt bedre ting hvis man absolutt skal være hobby-ruser:P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? At du ikke slår han helseløs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er kos å være full? Unnskyld meg, men det finnes ærlig talt bedre ting hvis man absolutt skal være hobby-ruser:P Klart, men nå drikker jeg ikke fordi det er kos. Jeg drikker fordi jeg føler jeg må Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? At du ikke slår han helseløs. Neeh. Betyr nok at hun har hørt dem, hehehe......heh. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Endret 6. mai 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God kveld samen min Har du mulighet til og skaffe samisk tromme? ( ikke tullespørsmål ) Det er kos å være full? Unnskyld meg, men det finnes ærlig talt bedre ting hvis man absolutt skal være hobby-ruser:P Klart, men nå drikker jeg ikke fordi det er kos. Jeg drikker fordi jeg føler jeg må Det har jeg forstått, men da sier jeg at det finnes ting som ikke ødelegger kroppen like mye som alkohol;) egget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg