tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Yaay, nå ble han så glad, så han smeltet litt til! :O Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 DU KAN HJELPE MEG! Hehh. Nei. Okey. Verdt ett forsøk. Lawls, om det hadde vært jææævlig mye, så kunne jeg ofc hjulpet, men tror jeg er på tur til å bli sjuk igjen. Har samme følelse nå som da jeg fikk en kraftig øvre luftveisinfeksjon Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er JÆÆVLIG mye! Haha. Aw. Ikke smelt når jeg prøver å la være da. Endret 6. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er JÆÆVLIG mye! Haha. TITS and I help, ok? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da kommer han å hjelper deg! Han liker egentlig veldig godt å hjelpe smeltere! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skulle sett rommet mitt du Kine:) Øl- og mjødflasker overalt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ulver De har noen helt utrolig rå sanger Jeg foretrekker i grunn ambient-arbeidet deres, men joda, det har de. Jeg er piggtråd-fan:P Eller....jeg liker alt som er bra musikk og hører gjerne på nye stilarter osv. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Haha. Da er det godt at jeg er en smelter, for rommet mitt ser ikke ut i måneskinn. Jeg vil ikke engang vite hva som er overalt på rommet mitt. Gulvet syns ikke noe særlig. Trenger dessuten noen til å bære de fjorten posene med panteflasker til butikken Endret 6. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skulle sett rommet mitt du Kine:) Øl- og mjødflasker overalt Han hinter til litt hjelp av en smelter til å rydde opp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skulle sett rommet mitt du Kine:) Øl- og mjødflasker overalt Og her folkens har vi en stolt tenåringsalkoholiker Neida, du skal få ha samlngen din i fred. "skal du bli med hjem og se på øl\mjød samlingen min" :!: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Smeltere skal få hjelp, de skal ikke hjelpe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Derfor skal du hjelpe, for jeg vet Kim smelta deg litt og Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er uansett hovedsmelteren. Jeg trenger hjelp FØRST. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kanin, spiser dere mye grønnsaker? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Derfor skal du hjelpe, for jeg vet Kim smelta deg litt og Wtf? xD Smeltere skal få hjelp, de skal ikke hjelpe. Vi hjelper til så mye vi kan xD Før vi blir helt borte Du skulle sett rommet mitt du Kine:) Øl- og mjødflasker overalt Og her folkens har vi en stolt tenåringsalkoholiker Neida, du skal få ha samlngen din i fred. "skal du bli med hjem og se på øl\mjød samlingen min" :!: Lawls, genialt! Selvom jeg har en bedre en "Gi meg adressen din så kommer jeg innom deg med pcen i kveld *Kremt* " Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? at dere ikke er sammen for å kun ha sex og annet galt Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MEN HJELP MEG DA. Ikke bare sitt der å glo Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mamma sa jeg og kjæresten hadde et "sunt forhold". Hva er det? Det betyr vel at hun ikke har sett dere ha sex eller noe sånt. Eller kanskje det betyr at hun har sett dere? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 MEN HJELP MEG DA. Ikke bare sitt der å glo Gi meg et par timer. Jeg må tross alt renne bortover xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg