Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er sikkert fra mordi. Jeg stikker hjem straks. Blir deilig. ...nei. Jeg får jo besøk. STRESS. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Visste dere at Pez brenner utrolig bra? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Spørsmålet er; Hvorfor har du funnet ut det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Brenner du snop? o_O Hedning Åh, nå er jeg helt blakk. Banna ubetalte regninger som plutselig blir betalt med en gang jeg setter inn penger på kontoen igjen >< Disp. konto: 0,00 kr Bokført saldo: 0,00 kr "Yay" Og det er fortsatt 9 dager igjen til stipendet tikker inn, ja ja ... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg satt med el lighter i hånden samtidig som jeg fant en pakke pez i lommen. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Sånn. Nå ser det litt mer ryddig ut. Endret 6. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Åh, nå er jeg helt blakk. Og det er fortsatt 9 dager igjen til stipendet tikker inn, ja ja ... Ikke bra, ikke bra. Ting koster penger vet du. Festivalpass til Pstereo, for eksempel, det koster penger. Men det er verdt det! Clockworktoy: Skjerpings. Endret 6. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hot damn, her er det hardcore quoting på gang. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var å så Judas Priest live i fjor. Elskbart! *kose på JP skjerf* Aww. Jag med. Og i år. Blir ikke bedre Hvor, når? Scandinavium i Göteborg 1. Mars Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Takker *Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner Jo, satt i et hjørne for meg sjøl, drakk og synes synd på meg selv. ='( Aww. I feel bad. Tror det skal gå greit. Ikke hør på Torg3r! Tsk. Jeg smelta deg. Ikke nekt. Med mindre du multitasker? HM? Greit, jeg innrømmer det -.-" Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, ja. Usch. Jeg lover å gi meg nå. Jeg var å så Judas Priest live i fjor. Elskbart! *kose på JP skjerf* Aww. Jag med. Og i år. Blir ikke bedre Hvor, når? Scandinavium i Göteborg 1. Mars Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Takker *Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner Jo, satt i et hjørne for meg sjøl, drakk og synes synd på meg selv. ='( Aww. I feel bad. Tror det skal gå greit. Ikke hør på Torg3r! Tsk. Jeg smelta deg. Ikke nekt. Med mindre du multitasker? HM? Greit, jeg innrømmer det -.-" Haha, I knew it. Søt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hot damn, her er det hardcore quoting på gang. Folk som hører tilnærmet utelukkende på harryrock kan ikke å sitere. Fakta. np: Calexico - Woven Birds. Endret 6. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 :!: "Dagens komentar"-pris går til "trommevirvel" Gapwick Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke bra, ikke bra. Ting koster penger vet du. Festivalpass til Pstereo, for eksempel, det koster penger. Men det er verdt det! Både Röyksopp og Ane Brun -> jeg skal. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gaaah! Panna mi brenner snart opp, jeg er trøtt og holder på å sovne her jeg sitter. Redd meg! xD Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) <------ Endret 6. mai 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg