Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Burde la seg gjøre med noe .. ala.. "copy *.mp3" osv. Google copy-komandoen for å finne de korrekte atributene. Takker! Googla litt og brukte litt /?, fant ut at jeg bare trengte skrive: xcopy *.mp3 D:\musikk\mp3 /S Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ÅH! Vaniljesaus! *elsk!* +1 Alt med vaniljesmak er elsk. Spesielt Vanilla Coke Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =( Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Amanita, hadde du forventa noe annet? Jeg er en seksuelt frustrert smurf med angst når det kommer til (intimitet med) det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ÅH! Vaniljesaus! *elsk!* +1 Alt med vaniljesmak er elsk. Spesielt Vanilla Coke VANILLA COKE. Pføy! Det er det verste skvipet jeg har smakt siden Cherry Coke. Cola er jo ikke såå godt i utgangspunktet, så way to go til å gjøre det enda verre. Grøss. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vanilla Coke, og Cherry Coke, og Zero Coke og Cola light er skvip! Ellers er Cola godt... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Takker *Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Takker *Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 VANILLA COKE. Pføy! Det er det verste skvipet jeg har smakt siden Cherry Coke. Cola er jo ikke såå godt i utgangspunktet, så way to go til å gjøre det enda verre. Grøss. Vanilla Coke, og Cherry Coke, og Zero Coke og Cola light er skvip! Ellers er Cola godt... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 British Steel er et genialt album Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 British Steel er et genialt album Ett av de beste, absolutt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var å så Judas Priest live i fjor. Elskbart! *kose på JP skjerf* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var å så Judas Priest live i fjor. Elskbart! *kose på JP skjerf* Aww. Jag med. Og i år. Blir ikke bedre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pretty bird, can you say pretty bird? Yeeeaah, pretty bird. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var å så Judas Priest live i fjor. Elskbart! *kose på JP skjerf* Aww. Jag med. Og i år. Blir ikke bedre Hvor, når? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg elsker egentlig TIP litt. Nå har jeg sløvet på PC-en gjennom hele skoledagen (gjør vel egentlig det hver dag vi har teoretiske fag) og jeg er likevel en av klassens beste elever. Kos med forum og The Prodigy på ørene. 15 minutter igjen til fri. ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pretty bird, can you say pretty bird? Yeeeaah, pretty bird. Polly want a cracker? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det. Stakkar *Gi ibux* Takker *Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner Jo, satt i et hjørne for meg sjøl, drakk og synes synd på meg selv. ='( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg