Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ÅH! Vaniljesaus! *elsk!*

+1

Alt med vaniljesmak er elsk. Spesielt Vanilla Coke :love:

VANILLA COKE. Pføy! Det er det verste skvipet jeg har smakt siden Cherry Coke. Cola er jo ikke såå godt i utgangspunktet, så way to go til å gjøre det enda verre. Grøss.

Lenke til kommentar
Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(

Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det.

Stakkar :(

*Gi ibux*

Takker

*Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* :p

Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. :D

Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner :dontgetit:

Lenke til kommentar
VANILLA COKE. Pføy! Det er det verste skvipet jeg har smakt siden Cherry Coke. Cola er jo ikke såå godt i utgangspunktet, så way to go til å gjøre det enda verre. Grøss.

Vanilla Coke, og Cherry Coke, og Zero Coke og Cola light er skvip! Ellers er Cola godt...

:(

Lenke til kommentar

Jeg elsker egentlig TIP litt. Nå har jeg sløvet på PC-en gjennom hele skoledagen (gjør vel egentlig det hver dag vi har teoretiske fag) og jeg er likevel en av klassens beste elever. Kos med forum og The Prodigy på ørene. 15 minutter igjen til fri. ^^

Lenke til kommentar
Nå e det så kjedelig her at jeg sovner. Sov bare 2 timer i natt =(

Er helt død og hodet mitt kjennes ut som det skal eksplodere hver gang jeg tar på det.

Stakkar :(

*Gi ibux*

Takker

*Klemme av glede for at ihvertfall en bryr seg* :p

Jeg bryr meg masse. Det vet du, vel. :D

Haha, jeg slokna etter Paradise igår. Håper du ikke satt oppe hele natta og pilsa i ett hjørne grunnet depresjoner :dontgetit:

Jo, satt i et hjørne for meg sjøl, drakk og synes synd på meg selv. ='(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...